02TEF1  >  Teoretická fyzika 1

Počet hodnotících: 21 / 125
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 125 studentů.
Ukončilo předmět: 79 studentů.
|=============.......| 63 %

Hlavatý Ladislav prof.RNDr. DrSc. [ Přednášející, Zkoušející ]
Hrivnák Jiří Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Karásek Dalibor Ing. [ Cvičící ]
Novotný Petr Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Schmidt Josef Ing. [ Cvičící ]
Vysoký Jan Ing. [ Cvičící ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [21]
  • Asi zatím nejlépe vedený fyzikální předmět na kterém jsem byl zapsaný pan Hlavatý je výborný přenášející (až na ten kašel - ale člověk si zvykne)... přednášky mají hlavu a patu, (většinou) víme kam směřujeme. Skripta - pan Hlavatý má vlastní, aso 60ti stránková, skripta - mnohem lepší než mega kniha pana Štolla - hlavně je v nich to co je potřeba ke zkoušce, navíc rozděleno na části pro všechny a části pro aspiranty na lepší známku
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Konečně jedna pochopitelná fyzika.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pěkná fyzika.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Rozšíření pohledu na mechaniku.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skvělý předmět. Zatím nejlepší fyzika.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Celý předmět věnovaný 2. Newtonově zákoně.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Celkem zábava
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Po VOAFu a ELMě konečně přehledný fyzikální předmět. Začíná se transformacemi, od kterých se pak mnohé odvíjí. Poté se přejde k Lagrangeovým rovnicím a jiným fyzikálním principům. Všechno na sebe logicky navazuje. Srozumitelná skripta i výklad prof. Hlavatého usnadňují pochopení tohoto předmětu.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Základní porozumění matematické analýze 1, 2 a lineární algebře 1, 2 nutné.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Chvíli trvá než přídete na to která bije, ale pak už to jde.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zajímavý předmět
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Konečně fyzikální předmět, která je pořádně zajímavá.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Spousta matematiky, ale vše bylo srozumitelně vysvětleno.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ...
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zajímavé rozšíření Mechaniky z prvního ročníku. Snaží se objasnit a doplnit některá kouzla, která v Mechanice prostě spadla z nebe, což bylo celkem zajímavé. Lagrangeova funkce. Diferenciální a Integrální principy -> základ pro TEF2 a VOAF.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Mechanika podaná více matematicky
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • na začátku jsem trošku (víc) nechápal co se vlastně děje, ale nakonec asi jedna z těch lepších (asi i nejlepší) fyzika.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Matematický šok.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Veľmi zaujímavý a užitočný predmet.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • užitečný jiný náhled na mechaniku,
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zvláštní předmět, zajímavý, ukazuje fyziku z jiného úhlu pohledu. Ale poslední kapitola skript je opravdu velmi matematicky náročná, obzvláště pro B-čkové matikáře podle mě skoro nepochopitelná.
    Kristýna Zoubková

N : Oznámkujte předmět [21] 1.48
1 : |===========.........| 57 % [12] 1 (výborně)
2 : |========............| 38 % [8] 2
3 : |=...................| 4 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [21]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==================..| 90 % [19] ano
3 : |=...................| 4 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká