Humhal Emil doc.RNDr. CSc. :: [01MAT3] Matematika 3

Další předměty
[01LNA1] Lineární algebra 1
[01MAT3] Matematika 3
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 5 / 55
Procento hodnotících: 9 %
|==..................|
Celkové hodnocení [9]
1 : |=======.............| 33 % [3]  
2 : |=========...........| 44 % [4]  
3 : |====................| 22 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.89

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [4]
1 : |==========..........| 50 % [2]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |=====...............| 25 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [5]
1 : |====................| 20 % [1]  
2 : |============........| 60 % [3]  
3 : |====................| 20 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Přednášky byly podrobné a učivo včetně důkazů na nich bylo dostatečně vysvětleno.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Zápočet byl udělen za docházku, takže během "zápočtového týdne" odpadala nutnost učit se na tento zápočet. Zároveň ale bylo u zkoušky jasně prozkoumáno, kdo látku pochopil, takže absence zápočtového testu nebyla na škodu. Zároveň oceňuji, že na cvičeních bylo probráno vše potřebné k získání dobré známky ze zkoušky.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ať chcete nebo ne, donutí vás alespoň se pokusit danou látku pochopit.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Opět musím zmínit velmi přísný přístup k výuce, který mnoho lidí odradil.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Asi v ničem, i když hlášky jako "Co to tam píšete? Se nedivím, že jsem vás loni vyhodil." mohou být pro někoho lehce stresující :)
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • Vždy považuji za kvalitní výuku takovou, při níž mi ke zvládnutí zkoušky stačí pouze vlastní zápisky z přednášek.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • Zkouška byla dobře koncipovaná a oceňuji snahu zkoušejícícho najít co nejvíce bodů v daném testu.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Středně náročné příklady, teorie spíš lehčí.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Přednášky byly dobře strukturované a na cvičení bylo detailně probráno vše, co bylo potřebné pro zvládnutí zkoušky.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dokáže vše srozumitelně vysvětlit, sám dá důraz na důležité věci.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nebrání si servítek
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Aktivitu v hodinách
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Jeho velmi nekompromisní přístup mnoho lidí hned na začátku demotivoval.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
1 : |===.................| 16 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]
1 : |================....| 80 % [4] 90%-100%
2 : |====................| 20 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
1 : |===.................| 16 % [1] Slovní odpověď

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Vlastní zápisky
2 : |=====...............| 25 % [1] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |....................| 0 % [0] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [3] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [5] 2.00
1 : |====................| 20 % [1] 1 (výborný)
2 : |============........| 60 % [3] 2
3 : |====................| 20 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [9]
1 : |=========...........| 44 % [4] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
1 : |===.................| 16 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4] 1.75
1 : |==========..........| 50 % [2] 1
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |=====...............| 25 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |=====...............| 25 % [1] lehký
5 : |===============.....| 75 % [3] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď