Humhal Emil doc.RNDr. CSc. :: [01LNA1] Lineární algebra 1

Další předměty
[01LNA1] Lineární algebra 1
[01MAT3] Matematika 3
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 5 / 27
Procento hodnotících: 18 %
|====................|
Celkové hodnocení [5]
1 : |================....| 80 % [4]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |====................| 20 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.60

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [5]
1 : |================....| 80 % [4]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |====................| 20 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.60

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Docent Humhal je vynikající cvičící, který již přesně ví co probrat, jak vše podat a dokonale člověka připraví na zkoušku. Ač se může zdát, že lpí na malichernost, později si člověk uvědomí, že právě tyto "malichernosti" jsou velmi důležité a že je důležité vše nazývat zcela správnými jmény.
    studijní průměr: neuveden
  • Oblíbený cvičící. Po prvních několika zlých pohledech, úderů do tabule a hlasitých výkřicích jsme všichni strachy chtěli zalést pod lavici, schovat se do batohů a předstírat, že jsme jen nebohá pravítka (a spoustu lidí už jsme vskutku po prvním cvičení nikdy neviděli), ale po překonání zbytečných strachů se nám dostalo odměny. Přál bych si všemu rozumět alespoň z poloviny tak, jako jsem díky panu Humhalovi rozuměl lineární algebře v prvním semestru.
    studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Ať zůstane takový, jaký je!
    studijní průměr: neuveden
  • Není v čem.
    studijní průměr: neuveden
  • Oceňuji, že pan Humhal vyžaduje přísnou logiku a přesná vyjádření. Zároveň pokládá na cvičení velmi zajímavé otázky a snaží se látku srozumitelně vysvětlit. Vadilo mi však, že pan Humhal často zvyšuje na studenty hlas v případě, že student odpoví špatně či nepřesně. V důsledku čehož se studenti bojí na jinak zajímavé dotazy na cvičení odpovědět a raději jsou zticha. Protože prostě student na cvičení ještě nemá látku, kterou viděl jen v rychlosti na přednášce, osvojenou. Studenti třeba správnou odpověď tuší, ale jistý si nikdo ještě moc není. A tak jsou všichni raději zticha, aby na ně pan Humhal před celou paralelkou nekřičel, jak na nějaká nemehla.
    studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Oceňuji rozvrstvenost příkladů, tj. u většiny témat se projdou jak jednoduché, tak obtížnější příklady. Také se mi líbí, že jsou příklady k dispozici na internetu a člověk si je může projít znova.
    studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
1 : |======..............| 28 % [2] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [8]
1 : |=====...............| 25 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5] 1.60
1 : |================....| 80 % [4] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |====................| 20 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====................| 20 % [1] středně obtížný
4 : |========............| 40 % [2] lehký
5 : |========............| 40 % [2] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [6]
1 : |===.................| 16 % [1] Slovní odpověď