Jex Michal Ing. :: [02MECH] Mechanika

Další předměty
[02MECH] Mechanika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 5 / 25
Procento hodnotících: 20 %
|====................|
Celkové hodnocení [5]
1 : |========............| 40 % [2]  
2 : |============........| 60 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.60

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [5]
1 : |========............| 40 % [2]  
2 : |============........| 60 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.60

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • bol v pohode, prisny, vedel vysvetlit priklady, ktore sa na cviceniach preberali v podstate jednoduchym sposobom, objektivny, nezaujaty
    studijní průměr: neuveden
  • Trpělivost, smysl pro humor
    studijní průměr: neuveden
  • Umění pomoct studentům a podat jim vysvětlení z "druhé" strany. Vtipné podání cvičené látky. Cvičení byla prostě zábava.
    studijní průměr: neuveden
  • Zábavná cvičení, schopnost napovědět studentovi a navést jej ke správnému řešení.
    studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
  • Jex patří asi k nejnáročnějším cvičícím MECH (co se týká příkladů v zápočtovce), tomu ale neodpovídá příprava jaké se vám od něj dostane, většinu času tráví na okně a říká "fajn" a i toho největšího mimoně pomalu dotlačuje k výsledku, strašná ztráta času. Lepší by asi bylo, kdyby počítal sám a hodně vysvětloval (jako Hoskovec) a studenty nechával řešit jen ty nejjednodušší příklady
    studijní průměr: neuveden
  • mal by davat lahsie zapoctove pisomky, pretoze vzhladom na to, ake priklady sa pocitali na cviceni, tak tie na pisomkach boli asi o 200% zlozitejsie a clovek casto nemal ani len predstavu ako priklad spocitat
    studijní průměr: neuveden
  • Mohl by se trošku umírnit při sestavování zápočtových písemek. Spočítat některé příklady by kolikrát zabralo více než polovinu vyhrazeného času na celou písemku.
    studijní průměr: neuveden
  • Obtiažnosť zápočtových úloh bola o dosť vyššia než tých preberaných na cvičení, aj ked je pochopiteľné že pre nedostatok času je nemožné precvičiť aj iné príklady než zo skrípt
    studijní průměr: neuveden
  • Zápočtové písemky by měly více korespondovat s náročností příkladů ze skript (tedy dávat lehčí příklady ne písemky)
    studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • prijemne cvicenie
    studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [9]
1 : |====................| 22 % [2] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [10]
1 : |====................| 20 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5] 1.60
1 : |========............| 40 % [2] 1
2 : |============........| 60 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |====................| 20 % [1] velmi obtížný
2 : |============........| 60 % [3] obtížný
3 : |====................| 20 % [1] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [6]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď