Jindrová Tereza Ing. :: [01MA1] Matematická analýza 1

Další předměty
[01MA1] Matematická analýza 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 7 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [7]
1 : |=================...| 85 % [6]  
2 : |===.................| 14 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.14

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [7]
1 : |=================...| 85 % [6]  
2 : |===.................| 14 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.14

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
  • cviciaca bola perfektna, velmi ochotna stretnut sa s nami aj mimo cviceni na konzultaciach, vzdy prisla perfektne pripravena, na konzultacie si vyratala desiatky prikladov, ktore sme jej dali
    studijní průměr: neuveden
  • Hodná, ochotná znovu vysvětlovat, pokud někdo něco nepochopil, vstřícná.
    studijní průměr: neuveden
  • Nikdy nenechala žádnou otázku bez odpovědi.
    studijní průměr: neuveden
  • Slecna Jindrova k nam vzdycky pristupovala ferovo, mierne s humorom a nase nevedomosti sice brala s rezervou ale snazila sa do nas naliat najviac ako vedela, bola ochotna odpovedat aj na blbe otazky, otazky mimo obsahu cviceni alebo ine
    studijní průměr: neuveden
  • velkou snahu a ochotu nám látku vysvětlit, trpělivost. krásně přehledný zápis na tabuli.
    studijní průměr: neuveden
  • Vždy milá, připravená, ochotná pomoci, dotazy z publika neopovrhuje, neponižuje u tabule, je ochotna poskytnout konzultaci, skvělá atmosféra na cvičeních. Malé písemky každou hodinu a domácí úkoly člověka opravdu donutí se učit. Navíc zadá občas dobrovolný domácí úkol, což umožňuje těm, kterým se nedaří písemky, vylepšit své šance na zápočet. Často krátce zopakuje teorii na začátku cvičení. Perfektní cvičící pro každého, kdo se chce analýzu naučit, ale přitom se stydí zeptat nebo se bojí, že bude u tabule zesměšněn a ponížen. Takovým lidem důrazně doporučuji k této cvičící přeběhnout.
    studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • Bohužel i "blbou" otázku, která byla vzhledem k probíranému učivu neadekvátní a dost nás dokázala zdržet. Tudíž ke konci jsme moc nestíhali.
    studijní průměr: neuveden
  • bylo by přínosné dělat na cvičení více těžších příkladů, se kterými se člověk poté reálně setkal v písemce.
    studijní průměr: neuveden
  • Ku koncu semestra sme nestihali preberat ucivo a prestala nas vyvolavat k tabuli, z pochopitelnych dovodov, ale mali sme priklady menej precvicene ako ked sme boli nuteni zobrat kriedu a rozmyslat
    studijní průměr: neuveden
  • Nic mě nenapadá.
    studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
  • Ked ma clovek dobreho cviciaceho (ako sme mali my) tak to ide. A bavi ho tam chodit napriklad aj na 18:30 vecer.
    studijní průměr: neuveden
  • Na konci semestru jsme poněkud nestíhali a prý to byl problém všech kruhů...
    studijní průměr: neuveden
  • nepřijde mi úplně šťastné časové rozvržení - na začátku jsme do zblbnutí opakovali některé věci, které nebyly tak náročné a nezbývalo pak tolik času ve druhé polovině semestru na procvičení složitějších témat.
    studijní průměr: neuveden
  • Zdá se mi zbytečné procvičovat komplexní čísla 2 týdny a na úplně novou látku pak mít nedostatek času.
    studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [13]
1 : |=====...............| 23 % [3] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [11]
1 : |====................| 18 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7] 1.14
1 : |=================...| 85 % [6] 1
2 : |===.................| 14 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |===.................| 14 % [1] obtížný
3 : |========............| 42 % [3] středně obtížný
4 : |========............| 42 % [3] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [11]
1 : |==..................| 9 % [1] Slovní odpověď