01MA1  >  Matematická analýza 1

Počet hodnotících: 28 / 431
Procento hodnotících: 6 %
|=...................|

Zapsaných na předmět: 431 studentů.
Ukončilo předmět: 208 studentů.
|==========..........| 48 %

Ambrož Petr Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Florian Josef Bc. [ Cvičící ]
Jindrová Tereza Ing. [ Cvičící ]
Kolář Miroslav Ing. [ ]
Medková Kateřina Bc. [ Cvičící ]
Mikyška Jiří Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Palek Jiří Ing. [ ]
Pártl Ondřej Ing. [ Cvičící ]
Pastirčáková Kateřina Bc. [ Cvičící ]
Pošta Severin doc.Ing. Ph.D. [ Přednášející ]
Tušek Matěj Ing. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící ]
Vábek Jan Bc. [ Cvičící ]
Žák Alexandr Ing. [ Cvičící ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [26]
  • Analýza pokračuje zhruba tam, kde končí gymnaziální matematika. Jen už rigoróznějším způsobem Věta-Důkaz. Systém testů k odpuštění praktické části se mi v současné podobě nelíbí. Hodně závisí na tom, jakého dostanete cvičícího. Testy by se měli zadávat stejné a psát a opravovat hromadně.
    studijní průměr: neuveden
  • Bez dobre zvládnutého, pochopeného a zaužívaného stredoškolského učiva celkom náročný predmet
    studijní průměr: neuveden
  • bolo to fajn, ale casovo velmi narocne
    studijní průměr: neuveden
  • Bylo by hezké buď předmět učit podle k tomu určených skript a nevyžadovat látku nad jejich rámec, nebo přetvořit prezentaci promítanou na přednáškách do formy odpovídající skriptům, doplnit důkazy a vydat je. Také by bylo hezké, kdyby průběžné písemky, kterými lze nahradit praktickou část zkoušky, byly centrálně zadávány. Dále bych navrhovala zavést nějaký systém kontroly cvičících, protože jejich úrovně se nepřiměřeně liší.
    studijní průměr: neuveden
  • Celkem náročný předmět. Na přednáškách se pan Pošta skript drží, ale nepředčítá je doslova - jede podle vlastní prezentace, což je dobré, vidět také další pohled, než pouze ten, který je ve skriptech.
    studijní průměr: neuveden
  • Celkový dojem z krásy a propracovanosti předmětu (která je podpořena kvalitními skripty) mi zkazil hlavně špatný cvičící.
    studijní průměr: neuveden
  • dobre
    studijní průměr: neuveden
  • Docela složitý.
    studijní průměr: neuveden
  • je lehké se na začátku nechat ukolíbat pocitem, že to vlastně všechno ze střední znáte, je to jasné a nový věci jsou jednoduché. náročnost analýzy narůstá v průběhu semestru.
    studijní průměr: neuveden
  • je nevyrovnaná obtížnost průběžných zkouškových testů během semestru, ti co měli jednodušší testy během roku a nechají si praxi uznat u zkoušky mají výrazně větší šanci zkoušku zvládnout, praktická část u zkoušky (Poštova verze) je ještě těžší než ty verze od cvičících
    studijní průměr: neuveden
  • Krásné odvětví matematiky, základ pro budoucí studium.
    studijní průměr: neuveden
  • Matematicka analyza so vsetkym co k tomu patri.
    studijní průměr: neuveden
  • Méně chytlavé, než ostatní předměty; ale s trochou píle a práce snadno pochopitelné.
    studijní průměr: neuveden
  • narocna zkouska
    studijní průměr: neuveden
  • Náročný, ale zábavný.
    studijní průměr: neuveden
  • Na začátku to byl sice trochu šok, ale dá se do toho dostat, když člověk chce.
    studijní průměr: neuveden
  • Nejtěžší a pro mě nejméně zábavný předmět prvního semestru, ačkoliv nepochybně velice důležitý. Získané kredity jsou úměrné náročnosti. Výborné jsou tři testy během semestru, které mohou nahradit praktickou část zkouškové písemky, která je mnohokrát těžší. Na tyto tři testy se doporučuju zaměřit během semestru především.
    studijní průměr: neuveden
  • nevim
    studijní průměr: neuveden
  • Pan docent Pošta to umí hezky všechno říci, ale jeho představy o píli studentstva jsou skoro směšné.
    studijní průměr: neuveden
  • Praktické procvičení probrané teorie z přednášek. Velice dobré cvika, na kterých jsme stihli probrat vše, co bylo ke zkoušce potřeba.
    studijní průměr: neuveden
  • Probrané učivo bylo zajímavé, ikdyž náročné. Ale podle mého úsudku, mě ani cvičení ani přednášky dostatečně nepřipravily na zkoušku.
    studijní průměr: neuveden
  • Prohloubení středoškolské matematiky.
    studijní průměr: neuveden
  • Předmět je úvodem do diferenciálního počtu jedné proměnné, začíná se teorií množin, pokračuje se posloupnostmi, limitami, derivacemi a končí l"Hospitalovým pravidlem. Ještě se axiomaticky zavádějí funkce exponenciela a sinus a cosinus.
    studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly srozumitelné, cvičení také vyhovovala.
    studijní průměr: neuveden
  • Slozita zkouska.
    studijní průměr: neuveden
  • Tři písemky po deseti bodech v průběhu semestru. Při zisku alespoň 15 bodů se odpouští příkladová část zkoušky. Doporučuji je získat a následně si to nechat odpustit (protože s těmi hnusy, které dávají do zkoušky se to nedá srovnávat).
    studijní průměr: neuveden

N : Oznámkujte předmět [28] 1.82
1 : |========............| 39 % [11] 1 (výborně)
2 : |========............| 39 % [11] 2
3 : |====................| 21 % [6] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [28]
1 : |=...................| 7 % [2] nevyjádřeno
2 : |================....| 82 % [23] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká