Mikyška Jiří Ing. Ph.D. :: [01LAP] Lineární algebra plus

Další předměty
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 8 / 18
Procento hodnotících: 44 %
|=========...........|
Celkové hodnocení [8]
1 : |=================...| 87 % [7]  
2 : |==..................| 12 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.12

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [8]
1 : |=================...| 87 % [7]  
2 : |==..................| 12 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.12

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
  • Testy nebyly zákeřné, a když někdo nevěděl u tabule, tak ho netrápil.
    studijní průměr: neuveden
  • úžasný člověk, vždy umí poradit a najít si na vás čas ke konzultaci
    studijní průměr: neuveden
  • Připravenost, umění vypíchnout stěžejní příklady a schopnost vysvětlit procvičovanou látku z více stran.
    studijní průměr: neuveden
  • energie, se kterou vedl každé cvičení a příjemnou náladu, kterou dokázal vytvořit na každém z nich. je na něm vidět, že ho učení baví a umí to. nikdy nikoho neshodí a už rozhodně ne před tabulí. systém malých písemek na začátku je efektivní a všechny byly fér.
    studijní průměr: neuveden
  • Nesnazi sa pri tabuli clovek zhodit ani potopit...vzdy je trpezlivy a navadza k spravnemu postupu. A navyse jeho vystupovanie a zjav je velmi prijemny, je vzdy usmievavy, to cloveka dokaze povzbudit aj ked algebre vobec nerozumie :)
    studijní průměr: neuveden
  • Vie výborne vysvetliť látku, človeka motivuje.
    studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Trochu mi přišlo, že nebyl na příklady připraven, a pak přicházeli záseky, kdy se jen koukalo na tabuli. Osobně mi vadilo, že když u tabule byl někdo, kdo si zvolil nejméně vhodné řešení, co trvalo hrozně dlouho, tak se v tom řešení úmorně jelo až do konce a ostatní pak museli čekat až to člověk u tabule dokončí a bude zadán nový příklad.
    studijní průměr: neuveden
  • nemůže za to, ale v posluchárnách ve druhém patře Trojanky opravdu není ani ze třetí lavice dobře vidět na spodní části tabule. bylo by hezké hlídat, aby byla část na kterou se píše nad výškou hlav lidí v první řadě, pak to bude úplně perfektní.
    studijní průměr: neuveden
  • V ničom.
    studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [6]
  • Mohlo by být víc cvičení. Scházelo mi si projít několik příkladů jako ze zkoušky.
    studijní průměr: neuveden
  • ocenil bych, kdyby se na cvičení vzorově vyřešila alespoň jedna písmenka z minulých let
    studijní průměr: neuveden
  • Ve většině kruhů se nestihla procvičit celá látka.
    studijní průměr: neuveden
  • je to schválně naplánováno tak, že ani na sebelepším cvičení LAP se neprobere vše k absolvování praktické části zkoušky? není na to moc času, ale chtělo by to nějak zařadit typy příkladů, které se objevují u zkoušky, do cvičení.
    studijní průměr: neuveden
  • Mam pocit ze sa nestiha sa predpisane ucivo, ku koncu semestra sa uz len tak "prefrci" cez veci vyskytujuce sa na skuske.
    studijní průměr: neuveden
  • Na cvičení by sa mali prebrať aj príklady, ktoré sú na skúške. Teda nie len tie jednoduchšie na pochopenie látky, ale aj tie zložitejšie.
    studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [14]
1 : |=======.............| 35 % [5] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [11]
1 : |==..................| 9 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [8] 1.12
1 : |=================...| 87 % [7] 1
2 : |==..................| 12 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |============........| 62 % [5] středně obtížný
4 : |=======.............| 37 % [3] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [14]
1 : |=...................| 7 % [1] Slovní odpověď