01LAP  >  Lineární algebra plus

Počet hodnotících: 21 / 341
Procento hodnotících: 6 %
|=...................|

Zapsaných na předmět: 341 studentů.
Ukončilo předmět: 37 studentů.
|==..................| 10 %

Batysta František Ing. [ Cvičící ]
Dvořáková Lubomíra Ing. Ph.D. [ Přednášející ]
Mikyška Jiří Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Šťovíček Pavel prof.Ing. DrSc. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [19]
  • Rozšíření základní lingebry, kde se lehce ukázalo, že ony základní znalosti potřebujeme vlastně jen k ořezání tužky a divy můžeme vykreslit jinde.
    studijní průměr: neuveden
  • Na začátku velmi obtížné, později se vše vyjasňovalo.
    studijní průměr: neuveden
  • Cvičení bylo výborné, jen příklady ve zkouškových písemkách jsou složitější/komplexnější - ocenil bych, kdyby se nějaká písemka z minulých let řešila na hodinách nebo aby u testů z minulých let byla vzorová řešení! jako u úrovně B; ke zkoušce: až po testu nám bylo oznámeno, že body ze cvičení se nezapočítávají ke zkoušce a i parametry, kterých jsme museli dosáhnout v testu nebyly takové, jak nám byly na začátku roku prezentovány (a na webových stránkách jsou stále ty neplatné)
    studijní průměr: neuveden
  • Možná by předmět mohl začít dřív, mohla by se poté látka procházet volnějším tempem.
    studijní průměr: neuveden
  • předmět byl velmi zajímavý a věřím, že bude i užitečný. Nepříjemné bylo stíhat přejíždět ze cvičení rovnou na přednášku z Běhové na Dejvickou, ale mám pro to pochopení. Další nepříjemností byla nenávaznost témat. (Asi jako upravující ustanovení ve sbírce zákonu.)
    studijní průměr: neuveden
  • Organizace předmětu je vážně zvláštní. Určitě by bylo mnohem lepší výuku předmětů verze A a B oddělit. Nejen že oddělené přednášky a cvičení LNA a LAP byly matoucí (tady máte větu a důkaz si ukážete na LAP... třeba za měsíc), navíc ani přednášky LAP nebyly ve stejném tempu se svým cvičením (na kterých tedy cvičící před zahájením samotného procvičování musel téměř vždy vykládat teorii), takže jediný způsob, jak se z toho nezbláznit, bylo samostudium. Navíc, kdyby se snadné věci probrali na začátku semestru rychleji (což by zintenzivněním výuky určitě šlo), zbylo by více času pro procvičení složitější látky, než když se začne cvičení LAP v až pátém týdnu.
    studijní průměr: neuveden
  • Plusko bylo docela těžké oproti základní LA1. Určitě je třeba alespoň základní pojmy se učit průběžně, protože každá další přednáška staví na předchozích pojmech. Základní algebra se dá snadno dohnat z pěkně napsaných skript. Nicméně obtížnější důkazy z pluska nejsou ve skriptech tak podrobně rozepsány, zatímco pan Šťovíček je na přednášce měl velmi pěkně rozepsané a občas ukazoval i jiný postup, než který naleznete ve skriptech.
    studijní průměr: neuveden
  • Velice náročně všemu porozumět hned. Musíte se vrácet ke skriptům
    studijní průměr: neuveden
  • V prvním semestru mě více bavila analýza a zdála se mi lehčí než algebra, ale o zkouškách se to ukázalo být naopak.
    studijní průměr: neuveden
  • Pro mě zajímavý předmět, který byl sice pro svou abstraktnost někdy dosti náročný, ale jakmile člověk jednou pochopil, tak už se vše zdálo triviální.
    studijní průměr: neuveden
  • Celkom zaujímavý, no náročný predmet. Myslím, že je oveľa ťažší ako analýza.
    studijní průměr: neuveden
  • LAP je narocna, hlavne ak nema clovek jasno v normalnej algebre. Ale chodit na cvicenie sa oplati, obcas sa vyskytne nejaky pouzitelny "lifehack"
    studijní průměr: neuveden
  • Nic jsem nepochopil uz na druhem cviceni :D
    studijní průměr: neuveden
  • Pěkná nadstavba základní úrovně.
    studijní průměr: neuveden
  • Plusková varianta sice na rozdíl od klasické vypadá zajímavěji, zkoušku jsem se nakonec ale rozhodl neabsolvovat.
    studijní průměr: neuveden
  • Předmět rozšiřuje učivo o lineární geometrii a podává obtížnější a delší důkazy tvrzení z LNA.
    studijní průměr: neuveden
  • rozšířená lineární algebra - i pokud člověk neplánuje navštěvovat algebru A, vyplatí se chodit na LAP, spousta věcí mi došla i ze základní algebry a kapitoly, které jsou navíc jsou krásné
    studijní průměr: neuveden
  • Rozšířil znalosti z 01LAZ. Pro mě to byl společně s LAZ asi oblíbený předmět prvního semestru.
    Anastasiya Chernetska
  • Zajímavý předmět)
    Veronika Agafonova

N : Oznámkujte předmět [21] 1.81
1 : |=======.............| 33 % [7] 1 (výborně)
2 : |==========..........| 52 % [11] 2
3 : |===.................| 14 % [3] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [21]
1 : |==..................| 9 % [2] nevyjádřeno
2 : |================....| 80 % [17] ano
3 : |==..................| 9 % [2] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká