Novotný Petr Ing. Ph.D. :: [02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika

Další předměty
[02TEF1] Teoretická fyzika 1
[02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 9 / 32
Procento hodnotících: 28 %
|======..............|
Celkové hodnocení [9]
1 : |====================| 100 % [9]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [9]
1 : |====================| 100 % [9]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
  • k panu doktoru Novotnému jsem přešel od pana Lavičky a nelituji toho - nejlepší cvičící na fyziku, co jsem měl. Vtipný a látku vysvětli. Občas vás sice trošku podusí u tabule, ale co to je život. Možná jel trochu rychle, ale mě to teda nevadilo
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Humor a schopnost vysvětlit co se jak a proč počítá.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jednoduše geniální.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Umí látku opravdu dobře vysvětlit, zápisky ze cvičení jsou poklad! Smysl pro humor. Stihli jsme i polarizaci a interferenci.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ludsky pristup k studentom.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Veselý, ochotný, nikoho nestresuje, před procvičováním nové látky udělá takové teoretické shrnutí, takže i ti, co nechodí na přednášku vědí, která bije.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Srozumitelně vysvětluje látku. Píše čitelně na tabuli. Má dobré vtipy a ve volném čase říká zajímavé věci.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
  • Nemám mu co vytknout
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občas je na nebožáky u tabule docela zlý.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nic
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Není co zlepšovat.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Měl by se zlepšit ve všech předmětech, které necvičí. Aby je cvičit mohl. Prosím.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Vzhledem k tomu, že písemná část zkoušky je ta stěžejní, je nutné umět látku ze cvik dobře ovládat.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je skoda, ze sa nestihaju poriadne precvicit posledne kapitoly a to ani napriek tomu, ze prave tychto prikladov sa na skuske vyskytlo vcelku dost.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [16]
1 : |====................| 18 % [3] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [14]
1 : |===.................| 14 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [9] 1.00
1 : |====================| 100 % [9] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |==..................| 11 % [1] obtížný
3 : |===============.....| 77 % [7] středně obtížný
4 : |==..................| 11 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [11]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď