Novotný Petr Ing. Ph.D. :: [02TEF1] Teoretická fyzika 1

Další předměty
[02TEF1] Teoretická fyzika 1
[02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 8 / 39
Procento hodnotících: 20 %
|====................|
Celkové hodnocení [8]
1 : |====================| 100 % [8]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [8]
1 : |====================| 100 % [8]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
  • připravenost
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Srozumitelnost, vtip a výborné vysvětlení příkladů i látky.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Humor, nadhled. Příjemná atmosféra na cvičení. Stihli jsme probrat vše.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Za mě jeden z nejlepších cvičících fyziky. Všemu perfektně rozumí a je schopný to srozumitelně podat.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Uměl dobře podat látku. Vtip.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičení probíhají velmi svižně, stihne se probrat vše, co je důležité. Vždy je na začátku dodaná patřičná teorie, případně rovnou "kuchařka". Není příliš tolerovaná neznalost u tabule, ale to je vzhledem k nedostatku času pochopitelné.
    Kristýna Zoubková

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • Tím, že některá cvičení odpadla, tak se pak jelo velmi rychle a látku jsem chápala až po přečtení sešitu. To ale asi moc nevadí, protože pochopit šla i zpětně.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občas by neškodilo trochu zpomalit.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Občas se uchyluje k arogantnímu tónu, ale to není tak zásadní nedostatek. Požaduje znalost základů matematického aparátu, tato neznalost ho dokáže trochu rozrušit. Někdy vykládal velice rychle, ale to bylo způsobeno nedostatkem času díky odpadlým hodinám.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nebylo by od věci psát trošku větší písmena. Chápu nutnou úsporu místa, ale špatně rozluštěný index nebo přehlédnutá tečka je obvykle zásadní. Látka je velmi obtížná na to, aby člověka v sešitě mátly špatně opsané informace z tabule.
    Kristýna Zoubková

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Většina cvičení předbíhala přednášku, ale příliš to nevadilo.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičení jsou náročná, ale velmi zajímavá. Člověk si musí zvyknout na rychlé tempo a záplavu indexů, teček, vlnek a podobných věcí.
    Kristýna Zoubková

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [14]
1 : |===.................| 14 % [2] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [12]
1 : |===.................| 16 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [8] 1.00
1 : |====================| 100 % [8] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |=================...| 87 % [7] středně obtížný
4 : |==..................| 12 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [10]
1 : |====................| 20 % [2] Slovní odpověď