Oberhuber Tomáš Ing. Ph.D. :: [01UBIO] Úvod do bioinformatiky

Další předměty
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 1 / 1 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 100 %
|====================|
Celkové hodnocení [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |====================| 100 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [1]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |====================| 100 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [1]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |====================| 100 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Vzhledem k tomu, že nám na konci zbyl čas, bych možná zvážila zařazení přednášky: lehký úvod do Pythonu. Samozřejmě se to každý z nás asi zvládne naučit sám, osobně by mi ale přišlo motivační tomu tu jednu hodinu věnovat, ukázat úplné základy, jakoby to tak nakousnout, člověk by pak podle mě měl větší chuť se na to pak samostatně podívat, protože by byl zvědavý i na to ostatní. Takhle se musím úplně sama vrhnout do něčeho nového a člověk má logicky tendenci to odkládat a odkládat. Myslím si, že jsem kdesi na internetu narazila na podklady k obdobnému předmětu, měli tam i nějaká praktická cvičení k probíraným algoritmům, konkrétně si to bohužel nepamatuji, ale něco takového by mohlo být vhodným oživením hodin, stejně nám na konci zbyl čas.
    studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • Obrázky na vysvětlení algoritmů mi připadali super. Jinak i náplň mi přišla fajn, cokoliv se přidá, bude to báječné.
    studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Osobně mi přednášení z prezentací prostě nevyhovuje, často mi to připadá dosti únavné a nezáživné (ač obsah sám celkem zajímavý je) a je pro mě těžší u nich udržovat patřičnou pozornost, taky nejsem schopná si na takových přednáškách dělat použitelný zápis do sešitu, ze kterého bych se to pak uměla naučit, a z prezentací se mi učí opravdu špatně. Nicméně chápu nespornou výhodu oproti psaní na tabuli (nejsou chyby apod., lze ukázat řadu obrázků apod.). Vyhovovalo by mi, kdyby se alespoň přednášelo pomaleji a já měla šanci si psát. Případně třeba zkusit na oživení alespoň nějaký příklad udělat na tabuli nebo něco takového. Oproti jiným předmětům od přednášejícího mi to ale celkově připadalo lepší, taky asi proto, že mě obsah více bavil.
    studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Cvičení to nemá.
    studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]
1 : |====================| 100 % [1] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [1] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |====================| 100 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |====================| 100 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [1] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď