Planková Barbora Ing. :: [01MAB3] Matematická analýza B3

Další předměty
[01MAB3] Matematická analýza B3
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 5 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [5]
1 : |============........| 60 % [3]  
2 : |====................| 20 % [1]  
3 : |====................| 20 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.60

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [5]
1 : |============........| 60 % [3]  
2 : |====................| 20 % [1]  
3 : |====................| 20 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.60

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • Cvičící je velmi přátelská a lidská. Vše potřebné jsem od ní pochopila. Jí zadávané minitesty vycházely vždy z probrané látky a náročnost byla přiměřená (zápočet bylo obtížné získat z důvodu náročnosti velkých testů společných pro všechny kruhy).
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je veselá, cvičení nejsou stresující, oceňuju, že z nikoho nedělala "blbce".
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • dobře vysvětlené, velká trpělivost, lidský přístup, dobrá nálada
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Cvičení byla sice ze začátku trochu chaotická, ale brzy se to zlepšilo. Dále byla vedena v poklidné, přátelské atmosféře.
    Radka Sochorová

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Inu, občas ta cvičení byla trochu chaotická, ale na mé úspěšnosti či výsledcích v tomto předmětu se to nijak negativně nepodepsalo.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • na některé kapitoly by to chtělo víc času
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Cvičení byla podle mého názoru super.
    Radka Sochorová

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Velice oceňuji, že pan docent vypracoval pro účel cvičení seznam příkladů (ke kterým byl snad vždy připojen i náznak řešení). Cvičení byla více plynulá, nedošlo k "zaseknutí se" na nějakém příkladu, všechny kruhy odcvičily to samé (nikdo neměl výhody).
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • některým kapitolám(zvlášt těm posledním) věnovat víc času
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Oceňuji, že se na všech cvičeních jelo podle příkladů zadaných panem Krbálkem.
    Radka Sochorová

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [9]
1 : |=======.............| 33 % [3] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [8]
1 : |=====...............| 25 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5] 1.60
1 : |============........| 60 % [3] 1
2 : |====................| 20 % [1] 2
3 : |====................| 20 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |============........| 60 % [3] obtížný
3 : |========............| 40 % [2] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [8]
1 : |=====...............| 25 % [2] Slovní odpověď