Richter Ivan doc.Dr.Ing. :: [12KVEN] Kvantová elektronika

Další předměty
[12KVEN] Kvantová elektronika
[12NF] Nanofyzika
[12SOP] Statistická optika
[12VUFN1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / 11 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 18 %
|====................|
Celkové hodnocení [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |==========..........| 50 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |==========..........| 50 % [1]  
medián: 4.00 průměr hodnocení: 4.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli přednášející [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |==========..........| 50 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |==========..........| 50 % [1]  
medián: 4.00 průměr hodnocení: 4.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • V mém případě bylo výsledkem celkem znechucení celou problematikou. Pořád se přednášející odkazuje šipkovým formalismem (který si mou oblibu nezískal), říká, že něco probereme později a něco jsme probrali dříve a výsledkem je, že se student v tom nedokáže zorientovat, má naprostý chaos, zápisky jsou zcela nepoužitelné, chybí i základní nadpisy. Odkazovat se do Formánka, který je v knihovně ČVUT asi jednou a beznadějně rozebraný, ukazuje na bezohlednou situaci předávání vzdělání studentům. Chybí skripta, jakousi náhražkou má být Kvantová elektronika v angličtině - slavný (v mých očích však ne) Louisell, kterýho bych nejradši rozdupal, roztrhal, chytal jsem z přednášek i odkazovaných zdrojů nerva, lituji že jsem na přednášky vůbec chodil, byla to ztráta času, nevidím v tom smysl, zase to ukazuje jenom na to, že se studenty jaderky se háže jako s kupou hnoje vidlema a studenti, co tu zbyly do magistra mají jednu neobyčejnou vlastnost v dnešním světě - trpělivost a železné nervy.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • Tak tohle je právě ten problém, nevím z čeho se na to učit a nebyl jsem rozhodně sám. Jako student, který neměl KVAN ani RMF, a vybafne se na něj s Lousillem či Formánkem, tak z toho skákat do stropu fakt nebude, třeba Fyzika laserů v letním semestru má alespoň skripta, má i kvalitní prezentace, prostě byl bych rád, kdyby přednášející věnoval úsilí tvorbě studijních materiálů.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Byly to nervy, byla to oběť, byl tam krev, pot i slzy, ale zkoušející je mírný, má s námi nenapravitelnými studenty soucit a tak nebyl až tak problém zkoušku reálně udělat.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • erudovanost, odbornost, zkušenosti, pan přednášející působí velice sympaticky, mile, člověk se ho nebál na potemnělé chodbě potkat ;)
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • V čem by se měl(a) zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? Spíš by to chtělo negaci této otázky a ptát se, v čem by se přednášející ještě mohl asi tak zhoršit :). No každopádně v jakékoliv lineární kombinaci výše zmíněné závorky. Např. srozumitelnost zápisu na tabuli, struktura zápisu na tabuli, srozumitelnost přednášek, apod.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vydat skripta je naprosto zásadní, bez nich tento předmět (a mnoho jiných na jaderce) prostě ztrácí úroveň, škoda že na tvorbu studijních textů nejsou nějaké granty, dotace z EU ;) zadarmo holt ani kuře nehrabe, takže se nedivím, že si tu práci nikdo nedává. Také by určitým zlepšením byly i prezentace s nějakým komentářem, který si student v závalu chrlení rovnic na tabuli nestíhá poznamenávat, sešit je pak akorát plný šipek a z toho fyzikální smysl zřejmě málokdo vykouká ;)
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |....................| 0 % [0] 90%-100%
2 : |====================| 100 % [2] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] Vlastní zápisky
2 : |....................| 0 % [0] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |....................| 0 % [0] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==========..........| 50 % [1] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |==========..........| 50 % [1] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 4.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |==========..........| 50 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |==========..........| 50 % [1] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď