Tušek Matěj Ing. Ph.D. :: [01SSM1] Seminář současné matematiky 1

Další předměty
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 3 / 15 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 20 %
|====................|
Celkové hodnocení [6]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |====================| 100 % [6]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |====================| 100 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [3]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |====================| 100 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Chodit na seminář o něco dříve a zjistit dopředu, zda funguje dataprojektor. Zvlášť někteří hosté-přednášející z toho byli mírně nervózní, což by myslím nemělo být.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
1 : |====================| 100 % [3] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |====================| 100 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |====================| 100 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |=======.............| 33 % [1] středně obtížný
4 : |=============.......| 66 % [2] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Komentář vyučujícího k hodnocení předmětu

Souhlasím, na druhou stranu udržovat technické vybavení učeben v pořádku není snad úkolem vyučujícího. Na špatný stav projektoru jsem samozřejmě zodpovědné osoby upozornil...