Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
Další předměty
[02BPMF1] Bakalářská práce 1
[01FA1] Funkcionální analýza 1 [01FA3] Funkcionální analýza 3 [01MAP] Matematická analýza plus [01MA1] Matematická analýza 1 [01MAZ] Matematická analýza 1, zkouška [01SSM1] Seminář současné matematiky 1 Role učitele
Přednášející, Cvičící |
|
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1] |
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3] | ||||
|
P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3] | ||||||||||||||||
|
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3] | ||||
|
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3] | ||||
|
P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3] | ||||
|
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4] | ||||
|
C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3] | ||||||||||||||||||||
|
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3] | ||||
|
Komentář vyučujícího k hodnocení předmětu |
Souhlasím, na druhou stranu udržovat technické vybavení učeben v pořádku není snad úkolem vyučujícího. Na špatný stav projektoru jsem samozřejmě zodpovědné osoby upozornil... |
studijní průměr: <1.0, 1.5>