Vrána Leopold Ing. :: [01MAA3] Matematická analýza A3

Další předměty
[01MAA3] Matematická analýza A3
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 12 / 35
Procento hodnotících: 34 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [12]
1 : |==========..........| 50 % [6]  
2 : |========............| 41 % [5]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |==..................| 8 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli přednášející [12]
1 : |==========..........| 50 % [6]  
2 : |========............| 41 % [5]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |==..................| 8 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
  • Rozhodně se vyplatí je navštěvovat! Když už ne kvůli zápiskům, tak kvůli zážitku :)
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky byly velice zábavné, díky vtípkům pana tajemníka.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je to prostě show. Až na to, že tomu nestíhám rozumět.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky jsou celkem divadlo, je dobré tam chodit.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky se opravdu vyplatí navštěvovat. Výklad je velice přínosný a ti co nedochází na přednášky navíc přijdou o vtipné komentáře k látce.
    Pavel Eichler

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]
  • teorie: učil jsem se hlavně z wikiskript (od doktora Fučíka), v případě nejasností jsem ještě nahledl do sešitu, či do skript pana tajemníka písemka: počítal jsem příklady ze cvičení + ty co jsou na školním FTP
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Turista (pozor, občas jsou chyby), vlastní zápisky
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Převážně vlastní zápisky a potom skripta (v těch ale není topologie a je tam spousta věcí, co se na přednášce nedělaly) a wikiskripta.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Turistický průvodce.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Učil jsem se především z wikiskript, ale partie z topologie je vhodné doplnit např. přednáškami Harvey Mudd College, nebo Principles of Mathematical Analysis (Walter Rudin), nebo Úvod do inteligentního kalkulu II (Ilja Černý). Doporučuji si vést sešit s alternativními definicemi a příklady.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Chýbajú vhodné skriptá. Skriptá pána tajomníka sú skvelé ale obsahujú veľa nadbytočnej látky. Wikiskriptá sú naopak plné chýb a zle spracované avšak sú relevantnejšie a sledujú presnejšie prednášky.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Wikiskripta jsou dobře zpracovaná
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vlastní zápisky, Skripta, Wikiskripta, Děmidovič, Jarník, Černý
    Pavel Eichler

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [9]
  • Kdyby se zkoušející trochu lépe orientoval v tom, co se bere v jiných předmětech v prváku, tak by zkouška mohla být příjemná. Jinak jsem z toho měla dojem, že se zkoušející snaží všechny nejdříve naprosto zdeptat a poté je zase velmi milý.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška je plná vtípků na to jak vás vyhodí... a to i těsně předtím než vám dá Ačko, takže se nesmíte nechat zviklat
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Překvapivě velmi příjemná zkouška, není třeba se (tak moc) bát. Pokud se člověk dostane přes písemku (některé příklady/verze jsou opravdu nehezké), tak ho čeká posezení u pana tajemníka. Vtipkování na téma "tak teď bych vás měl vyhodit" může slabší povahy rozhodit, ale rozhodně to není tak, jak se z přednášek může zdát ;)
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška byla velice náročná. Neseděl mi systém, že když se student dostane přes písemnou část a pak vyletí u ústní, musí znova opakovat písemku.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška byla docela náročná. Pan tajemník byl velice milý, dělal vtípky a člověk si s ním i docela popovídal. (Hovor téměř nikdy neustával.)
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Doporučuji vybavit se nejen znalostmi, ale také pevnými nervy, sebevědomím a smyslem pro humor pana tajemníka, neboť pan tajemník vás bude (nejspíše ve vtipu) zesměšňovat, degradovat a urážet. Pokud mu řeknete, jaký obor studujete, bude hodnotit vaše rozhodnutí. Dobře si rozmyslete, na jakou známku chcete být zkoušeni, podle toho, jak jste napsali písemku.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Písemku mají pod palcem páni cvičící. Někdy težší, někdy lehčí. Chce to propočítat si příklady na FTP.. Zkouška byla pěkná show. Pan tajemník žertuje, nerad vyhazuje, je hodný a trpělivý. Ale říct si a dost A či B, to asi fakt musíte být geniální, já nechápu, jak někdo mohl vymyslet to, co po něm pan tajemník chtěl.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška je komplexní, opravdu se vyplatí naučit všechno.
    Pavel Eichler
  • Dostatek pití a času
    Vojtěch Teska

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [10]
  • Humor. A také výroky, za co všechno nás vyhodí - velmi to pomůže k zapamatování látky.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zábavnost, pan tajemník má nepřebernou zásobu vtipů a je zábava na jeho přednášky chodit, i když nic moc nechápete (ale možná je to jenom ůj problém tohle zrovna :D) číslování vět
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snahu to vysvětlit i lidsky, humor, zápal.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pan tajemník Vrána je osobnost, jaká se jen tak nevidí. I když člověk nechápe, tak ho přednáška baví
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přátelský přístup, rád si dělá na přednáškách legraci. Opakuje na začátku přednášky.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Obrovský přehled, nadhled, smysl pro humor. Je příjemné, že začátky přednášek tvoří rekapitulaci přrdnášky předchozí.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • humor
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Humor, prístup, výklad.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • MAA3 v podání pana tajemníka je zážitek na celý život. Nejvíce oceňuju způsob přednášení během něhož si pan tajemník dokáže udržet stále pozornost studentů.
    Pavel Eichler
  • Rozumí látce, ochotný pomoci.
    Vojtěch Teska

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [9]
  • Lepší zápisy na tabuli a často také méně vtipných hlášek - pokud ve větě řekne pětkrát to samé slovo, tak to sice působí vtipně, avšak látka je pak méně srozumitelná.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ZÁPIS NA TABULI!!! Víc textu! závorky! pan tajemník píše věty stylem "f, Rn -> R " a pak dokazuje oba směry implikace
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápis na tabuli byl místy poněkud hodně strohý a když se člověk na chvilku zamyslel tak z tabule se to zpětně rekonstruovat opravdu nedá
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Psát toho víc na tabuli! Když to člověk nechytí, musí pak látku opisovat od souseda
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zlepšit by se měl v zápisu na tabuli, ten je často velmi řídký. (Obzvlášť mi to vadilo v topologii, ke které nejsou ani skripta).
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Těžko se dělají poznámky, výpisky..
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápis na tabuli je až příliš ekonomický. Člověk má občas pocit, že pan tajemník vysvětluje látku někomu, kdo se sní setkává podruhé (např. když používá pojmy, které jsme ještě nezavedli) a místy dokonce sám sobě (když se ztratí). Někdy jakoby se schválně vyjadřoval mlhavě, prý aby "nás naštval". Co se mi opravdu nelíbí, je přístup přednášejícího k připomínkám a dotazům - má tendenci posluchače za ně "seřvávat" (obzvláště za upozornění na chyby). To mě přinutilo pokládat otázky raději Googlu, a tak by to nemělo být.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Určite by bol ocenený systém podobný systému pani profesorky Pelantovej kde bolo možné napísať priebežne testy a bola odpustená skúšková písomka. Uberá to veľa stresu a núti to k priebežnej príprave počas semestra.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Psát na tabuli tak, aby se z toho dalo poznat, co udělal před pěti minutami, napsat skripta, kde bude veškerá látka.
    Vojtěch Teska

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [17]
1 : |==..................| 11 % [2] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [12]
1 : |==================..| 91 % [11] 90%-100%
2 : |==..................| 8 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [20]
1 : |==..................| 10 % [2] Vlastní zápisky
2 : |....................| 0 % [0] Skripta
3 : |=======.............| 35 % [7] Wikiskripta
4 : |===.................| 15 % [3] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [12]
1 : |==..................| 8 % [1] nevyjádřeno
2 : |===============.....| 75 % [9] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |===.................| 16 % [2] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [12] 1.67
1 : |==========..........| 50 % [6] 1 (výborný)
2 : |========............| 41 % [5] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |==..................| 8 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [22]
1 : |====................| 22 % [5] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [21]
1 : |=====...............| 23 % [5] Slovní odpověď