01MAA3  >  Matematická analýza A3

Počet hodnotících: 12 / 40
Procento hodnotících: 30 %
|======..............|

Zapsaných na předmět: 40 studentů.
Ukončilo předmět: 33 studentů.
|================....| 82 %

Fučík Radek Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Kůs Václav Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Vrána Leopold Ing. [ Přednášející, Zkoušející ]


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [12]
  • Látka probíraná na cvičeních a přednáškách se ne zcela kryje (celá topologie). Možná by bylo zajímavé větší propojení s algebrou.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Matematická analýza 3 navazuje na dvojku, ale, na rozdíl od prof. Pelantové, v typickém Vránovském zábavně-málo zápisovém duchu Oceňuji: zábavnost přednášek Neoceňuji: mírnou zmatenost přednášek, málo zápisu na tabuli, oproti MAA2 přichází velká změna v tom, že se během roku nepíši žádné testy, za které by mohla být odpuštěna zkouška
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zatím nejnáročnější matematika.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pokračování analýzy, obsahově dosti různorodé, ale díky osobě pana tajemníka velmi zajímavé.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Těch deset kreditů si opravdu budete muset zasloužit
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Probere se toho hodně a z různých částí matematiky.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Analýza není jen krásná, ale také užitečná. Proto je škoda, že se přednáší zrovna tímto způsobem. Nemám nic proti hlubokému pochopení teorie, naopak, ale jelikož chybí kvalitní skripta (bez chyb, s motivačními příklady) a na přednáškách je také co zlepšovat, pokud student nehledá souvislosti aktivně sám a jinde, z předmětu si toho moc neodnese.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je to drsné..
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Náročný, ale zaujímavý predmet.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pokračování MAA2
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • MAA3 je podle mého názoru bezkonkurenčně nejlepší předmět třetího semestru na jaderce.
    Pavel Eichler
  • Těžké
    Vojtěch Teska

N : Oznámkujte předmět [12] 1.50
1 : |=============.......| 66 % [8] 1 (výborně)
2 : |=====...............| 25 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |==..................| 8 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [12]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==================..| 91 % [11] ano
3 : |==..................| 8 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká