Vysoký Jan Ing. :: [02TEF1] Teoretická fyzika 1

Další předměty
[02MECH] Mechanika
[02TEF1] Teoretická fyzika 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 3 / 10 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 30 %
|======..............|
Celkové hodnocení [3]
1 : |=============.......| 66 % [2]  
2 : |=======.............| 33 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |=============.......| 66 % [2]  
2 : |=======.............| 33 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • výklad byl jasný a srozumitelný pohodový cvičící oba zápočtové testy jsme psali mimo hodiny abychom měli více času na výklad
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zatim nejlepší cvičící na fyziku. Vše vysvětlil, u tabule z vás nedělal vola.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Většinou srozumitelné vysvětlování. Smysl pro humor. Milestones jako vyzváněcí melodie. Společně s Karáskem mají nejlepší účesy na škole.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • ze začátku jsme brali látku až zbytečně pomalu - člověk je pak ve skluzu NÁROČNOST DRUHÉHO ZÁPOČTOVÉHO TESTU - to pan Vysoký evidetně trochu přestřelil (nejspíš ale ne záměrně) - dost lidí kvuli tomu nedostalo zápočet a museli psát v náhradním termínu - nicméně i když to nebyl můj případ, tak ze všech záočtových testu co jsem kdy psal jsem z něj měl nejmín bodu (a nerekl bych že jsem se učil mín)
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Až na druhou zápočtovku, která obtížnosti předčila zkouškové písemky není co vytknout.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Druhá zápočtová písemka byla těžší než písemka u zkoušky.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Pro mě nutnost k pochopení TEF. Dobrá příprava na zkoušku.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Bylo dobré, že nás chodilo jen sedm na cvičení, protože jsme byli pořád u tabule a když když jsme něčemu nerozuměli, bylo nám to vysvětleno.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
1 : |===.................| 16 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [2] 1
2 : |=======.............| 33 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] velmi obtížný
2 : |=============.......| 66 % [2] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď