Žák Alexandr Ing. :: [01MA1] Matematická analýza 1

Další předměty
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 2 / N/A !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |====================| 100 % [2]  
medián: 5.00 průměr hodnocení: 5.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |====================| 100 % [2]  
medián: 5.00 průměr hodnocení: 5.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69


C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Prakticky ve všech pedagogických dovednostech. Cvičící už od pohledu působí nepřátelsky a místo toho, aby se studenty snažil podpořit a nějak jim s analýzou pomoci, tak je spíše utápí v přísném hodnocení písemek a v nepříliš velké ochotě jim s něčím poradit. Cvičící není schopen studenta u tabule jakkoli popostrčit směrem k správnému výsledku, přestože vidí, že cvičeného u tabule evidentně nic nenapadá. Důsledkem toho je situace při níž se v učebně jakoby zastaví čas, kdy cvičící zírá bez zájmu o probíhající hodinu do svých materiálů a cvičený u tabule nemá ponětí, jak příklad dále řešit, proto se snaží od cvičícího získat nějakou radu, ale ta bohužel nikdy nepřijde. V případě, že neví celý kruh může tento stav trvat třeba i 10 až 15 minut. Tyto situace samozřejmě vedou k tomu, že se během cvičení nestihne téměř nic procvičit. Za domácí úkol pak cvičící zadá příklady ještě těžší, na kterých si mají cvičenci danou látku procvičit pod pohrůžkou toho, že se tyto příklady určitě objeví na písemce. Vypočítat tyto úkoly je někdy skoro nadlidský úkol vzhledem k tomu, že se v hodině téměř nic nespočítalo. Pan Žák by měl tedy zapracovat hlavně na přípravě cvičení a přístupu ke studentům už vzhledem k faktu, že sám je studentem.
    studijní průměr: neuveden
  • Snad téměř ve všem. Silná absence pedagogických schopností; promyšlenost - logické členění příkladů... na jednodušších si předvést princip a pochopit smysl příkladu a teprve následovně přejít k příkladům těžším. Cvičící působí zmateněji než vyděšený student u tabule a pokud student neví jak počítat dále, či vůbec co s příkladem má dělat, tak by se věcná nápověda, či ,,nakopnutí" hodilo. Občas se na cvičeních zastavil čas. A udělat 5 příkladů za cvičení, cvičení z analýzy, není zrovna ideální, pokud je potřeba si probírané učivo náležitě procvičit. Časové rozvržení cvičení - veliký skluz oproti přednáškám na připravenosti na cvičení také nepřidal.
    studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2] 5.00
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |====================| 100 % [2] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] velmi obtížný
2 : |==========..........| 50 % [1] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď