Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01DIM3] Diskrétní matematika 3

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 11 / 29
  • Procento hodnotících: 37 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 29 studentů.
  • Ukončilo předmět: 19 studentů.
  • Průchodnost: 65 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [11]
    • Krásný předmět, kde se člověk dozví o generujících funkcích a především si vyzkouší přednášet před celou třídou o tématu, které si předtím nastudoval.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Pokračování DIM2.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Príjemná kombinácia výkladu (prevažne) doc. Masákovej a študentských prezentácií na vybrané témy.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Střídají se přednášky (zatím) doc. Masákové a studentů, zajímavá témata z diskrétní matematiky dle vlastního výběru.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Velmi zajímavá hlavně témata zpracovávaná studenty
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Diskrétní matematika 3 se trochu liší od předchozích dvou. Střídá se výklad s prezentacemi připravenými studenty. Každý si vybere jedno téma (nebo na něj zbyde), to si připraví a později odprezentuje před ostatními, kteří jeho výkon ohodnotí. Jde většinou o nějaký zajímavý důkaz či kapitolku s více důkazy. A témata jsou zajímavá.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Na třetí diskrétní matematice, byla nejlepší možnost si vyzkoušet něco sám "zapřednášet". Pohled na látku z pozice od tabule byl super zkušenost.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Pro mně první zkušenost s prezentací před třídou na Jaderce. Zpětní vazba od studentů byla užitečná. Z vykládané látky jsem si bohužel nic neodnesla, protože nebyl důvod se jí učit.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Předmět probíhá ve formě klasické přednášky jako DIM 1 a 2, která se ale namísto s úkoly na začátku každé hodiny střídá ob týden se studentskými přednáškami na témata vybraná z materiálů nabízených na první hodině. Na tyto přednášky jsou studenti rozdělení do dvou skupin, ve kterých se prezentují různá témata. Jistě je pro studenty užitečné si přednášení vyzkoušet, ale bylo by přínosné pro to vyhradit zvláštní volitelný předmět a v rámci diskrétní matematiky se soustředit na kvalitní výuku diskrétní matematiky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Uzavření trojlístku diskrétní matematiky, pokračování přednášek docentky Masákové a hlavně prezentace nastudovaného problému.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • 1. Kdo nemá DIM123, měl by být smutný. 2. DIM3 má jinou strukturu, která má za důsledek, že kromě zajímavých věcí se dozví člověk také ještě zajímavější. 3. Dále je součástí prezentace a hlavně s propracovaným systémem zpětné vazby. Myslím, že pokud se vůbec dostanu k obhajobě, tak budu na DIM3 vzpomínat. :-)
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
N :  Oznámkujte předmět [11]

Průměr odpovědi: 1.45

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 63 % [7]: 1 (výborně)
  • 2 : 27 % [3]: 2
  • 3 : 9 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [11]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 90 % [10]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká