Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Masáková Zuzana doc. Ing. Ph.D. - [01DIM3] Diskrétní matematika 3

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 10 / 25
  • Procento hodnotících: 40 %
Celkové hodnocení [10]
1:
70 % [7]
2:
30 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.30

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [10]
1:
70 % [7]
2:
30 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.30

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
    • Hezké, vyplatí se navštěvovat.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • pohodová přednáška
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Skvělé jako předchozí dva semestry.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Předmět sestává ze dvou částí - prezentací doktorky Masákové a prezentací od studentů. To je část, které jsem se zpočátku nejvíce bála, ale není vůbec třeba. Člověk dostane na začátku semestru materiál k nastudování a obě vyučující jsou velmi ochotné ho konzultovat. Je to velice příjemná tečka za všemi třemi DIM.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
    • Energickosť, snahu o podrobný a dôsledný výklad.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Schopnost látku vysvětlit a věnovat se studentovi v případě nějakého problému
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vstřícnost, erudovanost, ochotu pomoci a celkové vedení přednášek - snaha o ilustraci pojmů atp.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Připravenost a schopnost velice srozumitelně vysvětlovat.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Snaha vše vysvětlit, aby každý rozumněl, srozumitelný výklad.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Velmi srozumitelný výklad, přehledný zápis na tabuli
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
    • asi v ničem
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nic mne nenapadá. Snad možná zkontrolovat rozdělení článků, aby nedocházelo k tomu, že články na sebe navazující nejsou vybrány oba dva a člověk musí nastudovat de facto další věc navíc.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Je to celé vypracované k dokonalosti, nemám podnět ke zlepšení.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Nic mě nenapadá.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [10]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [10]

Průměr odpovědi: 1.30

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 70 % [7]: 1 (výborný)
  • 2 : 30 % [3]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5