Masáková Zuzana doc. Ing. Ph.D. - [01DIM3] Diskrétní matematika 3
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 10 / 25
- Procento hodnotících: 40 %
Celkové hodnocení [10]
1: |
|
70 % [7] |
2: |
|
30 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.30
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [10]
1: |
|
70 % [7] |
2: |
|
30 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.30
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.70
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
-
Hezké, vyplatí se navštěvovat.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
pohodová přednáškastudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Skvělé jako předchozí dva semestry.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Předmět sestává ze dvou částí - prezentací doktorky Masákové a prezentací od studentů. To je část, které jsem se zpočátku nejvíce bála, ale není vůbec třeba. Člověk dostane na začátku semestru materiál k nastudování a obě vyučující jsou velmi ochotné ho konzultovat. Je to velice příjemná tečka za všemi třemi DIM.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
-
Energickosť, snahu o podrobný a dôsledný výklad.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Schopnost látku vysvětlit a věnovat se studentovi v případě nějakého problémustudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Vstřícnost, erudovanost, ochotu pomoci a celkové vedení přednášek - snaha o ilustraci pojmů atp.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Připravenost a schopnost velice srozumitelně vysvětlovat.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Snaha vše vysvětlit, aby každý rozumněl, srozumitelný výklad.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Velmi srozumitelný výklad, přehledný zápis na tabulistudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
-
asi v ničemstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Nic mne nenapadá. Snad možná zkontrolovat rozdělení článků, aby nedocházelo k tomu, že články na sebe navazující nejsou vybrány oba dva a člověk musí nastudovat de facto další věc navíc.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Je to celé vypracované k dokonalosti, nemám podnět ke zlepšení.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Nic mě nenapadá.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [10]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [10]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [10]
Průměr odpovědi: 1.30
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 70 % [7]: 1 (výborný)
- 2 : 30 % [3]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5