Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01MANA] Matematická analýza A 1, zkouška

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 12 / 244
  • Procento hodnotících: 4 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 244 studentů.
  • Ukončilo předmět: 34 studentů.
  • Průchodnost: 13 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [12]
    • Určitě doporučuji pracovat během semestru a mít možnost nechat si odpustit praktickou část zkoušky, ušetří to hodně času při přípravě na zkoušku.
      studijní průměr: neuveden
    • Velice zábávné.
      studijní průměr: neuveden
    • V tomto předmětu se opravdu vyplatila práce během roku, ať už to bylo uznání praktické části zkoušky úspěšným napsáním třech písemek během semestru na cvičeních nebo zisk bonusových bodů k teoretické části zkoušky za domácí úkoly z přednášek.
      studijní průměr: neuveden
    • Náročnost zkoušky je poměrně vysoká
      studijní průměr: neuveden
    • Místy hodně vykonstruované důkazy, na druhou stranu je to zpočátku (na rozdíl od algebry) o něco zajímavější. Používané a dokazované pojmy jsou často známé už ze střední, tak je aspoň rovnou vidět užití.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nejprve přišlo naprosté zmatení, pak bylo období drobného chápání. Nakonec o zkouškovém se to zlomilo a už to šlo. Ale nejdůležitšjší je přesně znát definice a věty, pak až důkazy.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Neuvěřitelně se vyplatí pracovat během semestru a napsat dobře kontrolní testy, praktická část je likvidační. Na teoretickou část potřebuje člověk skripta v hlavě, a ani to kolikrát nestačí, důležité jsou detaily u předpokladů a další drobnosti, pan docent za ně totiž možná až zbytečně brutálně strhává kolikrát všechny body. Kdo má to štěstí a dostane se na ústní už může být poměrně v klidu, padají totiž většinou otázky, které se člověk stejně musí učit na teoretickou část a pan docent zde známkuje adekvátněji než na písemné části.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nejtěžší předmět semestru. Co dodat.
      studijní průměr: neuveden
    • Písemná část zkoušky je možná víc o štěstí než o znalostech.
      studijní průměr: neuveden
    • zoznámenie sa s matematickou analýzou, prebranie limít a derivácie
      studijní průměr: neuveden
    • Při důkazech limit jsem se začal chytat až, když jsem se začal učit na zkoušku a zjistil jsem, že to není tak těžké. Jen moje škoda, že skoro celý semestr byl o limitách. V každém případě se vyplatí udělat písemky v průběhu semestru, je to mnohonásobně lehčí, než pak skládat písemnou část zkoušky. U zkoušky musíte být určitě hyperkorektní, strhávají se body i za sebemenší chyby. Není těžké získat za příklad, za který čekáte 8 bodů, 2 body, přestože to umíte. Sebemenší chybka se trestá, radši napsat více, než méně, ale s rozmyslem.
      studijní průměr: neuveden
    • Tohle už nikdy nechci zažít
      studijní průměr: neuveden
N :  Oznámkujte předmět [12]

Průměr odpovědi: 2.42

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [3]: 1 (výborně)
  • 2 : 41 % [5]: 2
  • 3 : 16 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 16 % [2]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [12]

Průměr odpovědi: 1.09

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 83 % [10]: ano
  • 3 : 8 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká