Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Pošta Severin doc. Ing. Ph.D. - [01MANA] Matematická analýza A 1, zkouška

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 12 / 112
  • Procento hodnotících: 10 %
Celkové hodnocení [19]
1:
5 % [1]
2:
68 % [13]
3:
10 % [2]
4:
0 % [0]
5:
15 % [3]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.53

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [8]
1:
0 % [0]
2:
75 % [6]
3:
12 % [1]
4:
0 % [0]
5:
12 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [11]
1:
9 % [1]
2:
63 % [7]
3:
9 % [1]
4:
0 % [0]
5:
18 % [2]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.55

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Stojí za to na přednášky chodit. Často to nepochopíte ani tam, ani doma ze skript, ale přesto pomáhá tam chodit.
      studijní průměr: neuveden
    • Zábavné přednášky, na kterých je velká šance to pochytit.
      studijní průměr: neuveden
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • zkontrolovat si třídu při zkoušce ať to nedopadne tak, že polovina studentů uspěje díky opisování skript z telefonů.
      studijní průměr: neuveden
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
    • Vlastní zápisky a skripta
      studijní průměr: neuveden
    • Vzhledem k tomu, že většinu času jsem byla mimo, se ze zápisků moc učit nedalo. Hodně pomohl internet, kde se dá najít "skriptum" (zřejmě od doc. Pošty), kde jsou důkazy koncipované hodně podobně jako na přednáškách.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • zápisky z přednášek docenta Pošty kolující kdesi na internetu, zápisky z přednášek a cvičení
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vlastní zápisky a skripta. Zpětně docela lituji, že jsem endělala domácí úlohy.
      studijní průměr: neuveden
    • Zápisky od pana doc. Pošty
      studijní průměr: neuveden
    • zoznam viet a definície od prof. Pelantovej, je tam niečo navyše a zas niečo chýba, ale z veľkej časti to odpovedá
      studijní průměr: neuveden
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
    • U písemné části to chce trochu štěstí na zadání, ale s dostatečnou přípravou se to zvládnout dá. U ústní zkoušky byl pan docent příjemný a necítila jsem se tolik vystresovaná.
      studijní průměr: neuveden
    • U zkoušky byla velmi nevyrovnaná obtížnost písemné části jednotlivých termínů, hlavně teoretická část písemky. Pokud se podařilo projít přes písemku a student chtěl dostat lepší známku, dostal zadání s nějakou větou a musel napsat její důkaz. Když měl hotovo, došel za zkoušejícím, který důkaz zkontroloval a případně se ještě doptal na další věci, poté s přihlédnutím k napsané písemce a práci během semestru udělil známku.
      studijní průměr: neuveden
    • objektivita minimální, byly testy naprosto likvidační i takové, které šlo zvládnout prakticky bez přípravy. bodovací systém je pak kapitola sama pro sebe
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Písemná praktická velmi obtížná, rozhodně se vyplatí zamakat během semestru a dobře napsat průběžné testy. Teoretická jak kdy, často je potřeba nějaký důkaz vymyslet, nebývá těžký, ale u zkoušky se to většinou jeví přesně naopak. Ústní je dost o štěstí na otázku, navíc pan docent není zrovna dvakrát příjemný. Navíc trochu pochybuju o objektivitě. Na druhou stranu mi přišlo, že kdo se ústní probojoval, áčkovou matiku nějak dostal (pokud to nebylo úplný fiasko).
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Praktickou část doporučuji se snažit stihnout během roku. Teoretická je většinou velmi obtížná, pomohou ukoly nebo štěstí na termín. Ale u samotné ustní zkoušky je pan docent (překvapivě) docela mírný. Rozhodně nedává zadarmo, ale je ochotný trochu napovědět nebo dát druhou šanci.
      studijní průměr: neuveden
    • veľmi nevyspytateľná skúška, dosť veľa otázok na množiny, známka nie vždy odpovedá znalostiam
      studijní průměr: neuveden
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Pro první pochopení sem tam nakreslí i obrázek. Někdy to není úplně košér, ale aspoň to navodí pocit, že se jednou chytáte.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Jeho nekompromisní přístup, který mnoha lidem zničí život
      studijní průměr: neuveden
    • Velice záživné přednášky a i když byla od půl osmé, dala se prožít vcelku příjemně a bez usínání. O něco horší je setkání s jeho humorem při samotné zkoušce.
      studijní průměr: neuveden
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Důkazy většinou nebyly dotažené úplně do konce, problém občas nastává, když se způsob důkazu liší od toho ve skriptech.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vlastně ani nevím. Snad jen trošku umírnit vyjádření o jednotlivých problémech, zvláště ubrat na výrazech jako: to je triviální, rozmyslete si, důkázek na dva řádky apod.
      studijní průměr: neuveden
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 90 % [10]: 90%-100%
  • 2 : 9 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [16]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 18 % [3]: Vlastní zápisky
  • 2 : 18 % [3]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 12 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 90 % [9]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 10 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [11]

Průměr odpovědi: 2.55

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 9 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 63 % [7]: 2
  • 3 : 9 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 18 % [2]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [8]

Průměr odpovědi: 2.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 75 % [6]: 2
  • 3 : 12 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 12 % [1]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [2]: velmi obtížný
  • 2 : 12 % [1]: obtížný
  • 3 : 37 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 25 % [2]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký