Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01MANB] Matematická analýza B 1, zkouška

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 18 / 296
  • Procento hodnotících: 6 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 296 studentů.
  • Ukončilo předmět: 56 studentů.
  • Průchodnost: 18 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [16]
    • Když se nepodaří, chce to zabojovat příště, ovšem pokud má někdo pocit, že je to na hraně jeho možností, nebo když člověk tuto zkoušku opakovaně jasně nesloží, pak je třeba zvážit své další působení na FJFI, aby člověk později nezjistil, že prostě matematickou analýzu 3 v životě nedá a neztratil tak třeba 3 roky (ani složení se štěstím není úplně šťastné, člověk to musí prostě pochopit, pokud chce dostudovat)
      studijní průměr: neuveden
    • Detailní probrání látky, o níž si studenti myslí, že jí rozumí ze střední školy. Pak přijde docent Pošta.
      studijní průměr: neuveden
    • I když nenapíšete tři kontrolní testy v průběhu semestru, dá se praktická část poměrně lehce zvládnout.
      studijní průměr: neuveden
    • Nakonec velmi příjemná zouška
      studijní průměr: neuveden
    • Zajímavý a poutavý předmět se skvělými přednáškami.
      studijní průměr: neuveden
    • celkem náročné, ale co není na jaderce
      studijní průměr: neuveden
    • Konečne viem, čo je to derivácia :D
      studijní průměr: neuveden
    • Peklo.
      studijní průměr: neuveden
    • Pro splnění zkoušky je více než vhodné mít za sebou praktickou část. V testu z teorie se může objevit téměř cokoliv, včetně náročnějších důkazů. Pan docent vyžaduje téměř 100% doslovnost a přesnost, je třeba uvádět pečlivě předpoklady. Pokud student odchází s pocitem, že by to mohlo na to éčko stačit, je dost pravděpodobné, že k němu bude mít dál než k nule. Nicméně na druhý, třetí pokus se udělat dá.
      studijní průměr: neuveden
    • První dobu bylo těžké se přizpůsobit stylu výkladu. Nebylo jasné, jak přistoupit k teoretickým úlohám, takže by bylo fajn úvodem 1.semestru vysvětlit na ukázce přístup/postup řešení (protože na gymnáziu se nic takového neděla). Celkově se mi předmět velice líbil. Vyučující umí zaujmout posluchače.
      studijní průměr: neuveden
    • Základy diferenciálního počtu nezbytného pro další studium.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Pokud umíte zpaměti skripta, máte šanci...
      studijní průměr: neuveden
    • severin posta je kruty
      studijní průměr: neuveden
    • nic
      studijní průměr: neuveden
    • Poměrně náročné
      studijní průměr: neuveden
    • největší strašák zkouškového
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
N :  Oznámkujte předmět [18]

Průměr odpovědi: 2.22

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 22 % [4]: 1 (výborně)
  • 2 : 55 % [10]: 2
  • 3 : 5 % [1]: 3
  • 4 : 11 % [2]: 4
  • 5 : 5 % [1]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [18]

Průměr odpovědi: 1.18

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 77 % [14]: ano
  • 3 : 16 % [3]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká