Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Pošta Severin doc. Ing. Ph.D. - [01MANB] Matematická analýza B 1, zkouška

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 17 / 129
  • Procento hodnotících: 13 %
Celkové hodnocení [25]
1:
16 % [4]
2:
48 % [12]
3:
20 % [5]
4:
8 % [2]
5:
8 % [2]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.44

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [9]
1:
11 % [1]
2:
44 % [4]
3:
22 % [2]
4:
11 % [1]
5:
11 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [16]
1:
18 % [3]
2:
50 % [8]
3:
18 % [3]
4:
6 % [1]
5:
6 % [1]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.31

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Zajímavé přednášky doplněné prezentací, která jistě přidala na pochopitelnosti látky.
      studijní průměr: neuveden
    • Prednášky sú dôležité navštevovať, aj keď by človek nepochopil úplne všetko, čo sa tam hovorí. Aspoň sa s tým prvý krát stretne a na cvičeniach nemá problém. Netreba byť lenivý vstávať aj na prednášku 7:30 :)
      studijní průměr: neuveden
    • Žádné připomínky.
      studijní průměr: neuveden
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Môj cvičiaci nie je Severín Pošta, ale Jan Kubant, avšak nie je tu možnosť vybrať ho ako cvičiaceho. Jan Kubant je snaživý, snaží sa vysvetliť veci celkom tak, ako sú.
      studijní průměr: neuveden
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Jan Kubant mi chvíľami prsiel zmätený a tak som viac krát odchádzal z cvika s tým, že si to musím doštudovať doma. Najdôležitejšia vec, v ktorej by sa mal zlepšiť je, že má sklon sa pri tabuli baviť (pri dlhšom príklade) len s človekom pri tabuli a s ostatnými v triede nie. Spolu riešenie veľakrát prepíšu a nie vždy je to jasné. Nato sa spýta, či tomu všetci rozumejú, čo ma celkom irituje vzhľadom na to, že ostatným to nie je vôbec jasné. Inak je to dobrý cvičiaci :)
      studijní průměr: neuveden
    • lépe zadávat otázky
      studijní průměr: neuveden
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
    • Materiály z internetu a prezentace s přednášky.
      studijní průměr: neuveden
    • Poznámky pana docenta Pošty - teorie.
      studijní průměr: neuveden
    • Poznámky pana Pošty z minulých let.
      studijní průměr: neuveden
    • Hlavně skripta. Vlastní zápisky.
      studijní průměr: neuveden
    • Myslel som, že to budú moje poznámky, ale oveľa luxusnejšie mi prišli skriptá z Analýzy 1 od prof. Pelantovej.
      studijní průměr: neuveden
    • skripta a vlastní zápisky
      studijní průměr: neuveden
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [8]
    • Objektivní, ale svým způsobem až krutý k těm, co zkoušku nesloží (nutno podotknout, že pouze využívá objektivních chyb, jejich neschopnosti je pochopit a touhy se hádat)
      studijní průměr: neuveden
    • Kdybyste po dokončení písemné části měli z nějakého záhadného důvodu pocit, že by to mohlo dobře dopadnout, nemějte ho. Pakliže definice není doslovná, formulace přesná nebo jste snad v zápalu matematického myšlení neukočírovali slovosled své odpovědi, s body se rozlučte. Ne s některými, ale se všemi. Výzvou: "Pořádně si to prohlédněte, kdybyste našli nějakou nesrovnalost", se už vůbec nenechte zmást. Jsou to dveře vedoucí k psychologické hře, jejíž pravidla určuje soupeř, je v ní skvělý a náležitě si to vychutnává. Ostatně ve stejném duchu probíhá i ústní část zkoušky. Nevěřili byste, jak snadno budete přesvědčeni o tom, že nevíte ani nejzákladnější věci. Nedá se říct, že by byl pan docent Pošta nespravedlivý, má ale svou spravedlnost a ta se značně liší od toho, na co jsme byli zvyklí od hodných paní učitelek.
      studijní průměr: neuveden
    • Nejobtížnější zkouška 1. semestru.
      studijní průměr: neuveden
    • První termíny mi přišly vyloženě vyhazovací. V druhé polovině zkouškového už pak ale bylo možné zkoušku poměrně dobře zvládnout. Rozhodně je dobré naučit se přesný zápis a formulaci definic a vět, protože i za (pro nás obyčejné smrtelníky) malou chybu ve formulaci strhává pan Pošta hodně bodů.
      studijní průměr: neuveden
    • Je těžké svými odpověďmi uspokojit pana docenta. Všude piště příklady na ukázku. Naštěstí pro projití stačilo zvládnout dvě lehké úlohy a správně vyslovit větu.
      studijní průměr: neuveden
    • K tejto časti mám rozhodne potrebu niečo napísať. Skúška mi vôbec neprišla, že zistí, čo za študent naučil zo skrípt na tento predmet. Otázky bývajú často úplne mimo preberanej témy a navyše niektoré skúškové termíny sú o dosť ťažšie než iné. Dá sa teda povedať, že skúška je aj z veľkej časti o šťastí a o tom, aká úloha zrovna napadne skúšajúceho.
      studijní průměr: neuveden
    • Objektivní. Náročné - během 1 zkouškového dne zkoušku udělalo 6-9 lidí z cca 40.
      studijní průměr: neuveden
    • Zdálo se mi, že je velmi různá obtížnost každé ze zkoušek. Můžete dostat lehkou písemku, ale také "nedatelnou". Jo a Severin Pošta je opravdu krutý. Strhává body za každou hloupost. Hodí se i body z teoretických úloh.
      studijní průměr: neuveden
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
    • Smysl pro humor
      studijní průměr: neuveden
    • Docent Pošta má osobitý, ale dobrý smysl pro humor, který vám může zpříjemnit přednášku, pokud tedy zrovna nejste jeho terčem.
      studijní průměr: neuveden
    • Pán doc. Pošta odprednášal, čo mal. To je všetko.
      studijní průměr: neuveden
    • Vyučující umí zaujmout posluchače, což pokládám za hlavní vlastnost, kterou by měl pedagog mít (mimo srozumitelnosti, struktury přednášek, ovládání materiálu - to je samozřejmé).
      studijní průměr: neuveden
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Pan docent nejprve uvede diskuzi nad výsledky slovy, ať se snažíme si nějaké body ještě najít. Argumentace u reklamací je ale někdy zarážející. Rozhodně nemá cenu se dlouze hádat, protože pokud věta, kterou se snažíte obhájit, nedává smysl (matematický, ale i češtinářský), nepochodíte, ani když 100x vysvětlíte, jak jste to mysleli. Podobně pokud máte dojem, že důkaz je "skoro stejný, jako ve skriptech". Na druhou stranu vám mohou body přibýt tam, kde byste je nečekali. Pan docent by měl být ale u zkoušky přívětivější a vstřícnější.
      studijní průměr: neuveden
    • První dobu bylo těžké se přizpůsobit stylu výkladu. Nebylo jasné, jak přistoupit k teoretickým úlohám, takže by bylo fajn úvodem 1.semestru vysvětlit na ukázce přístup/postup řešení (protože na gymnáziu se nic takového neděla).
      studijní průměr: neuveden
    • Zrozumiteľnosť ok, ale ocenil by som, keby nprednášajúci zopakoval nejakú dôležitú vec viac krát, ak by to človek na prvý krát nepochopil alebo nestihol porozmýšľať. Tiež by som ocenil pomalšie vysvetľovanie zauzlených dôkazov.
      studijní průměr: neuveden
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Dôležitá vec podľa môjho názoru je pred cvičením sa pozrieť, čo sa robilo minule. Tiež pomáha mrknúť do poznámok z prednášky.
      studijní průměr: neuveden
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [16]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 81 % [13]: 90%-100%
  • 2 : 12 % [2]: 75%-90%
  • 3 : 6 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [17]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 5 % [1]: Vlastní zápisky
  • 2 : 35 % [6]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 23 % [4]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [11]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [16]

Průměr odpovědi: 2.31

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 18 % [3]: 1 (výborný)
  • 2 : 50 % [8]: 2
  • 3 : 18 % [3]: 3
  • 4 : 6 % [1]: 4
  • 5 : 6 % [1]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [9]

Průměr odpovědi: 2.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 11 % [1]: 1
  • 2 : 44 % [4]: 2
  • 3 : 22 % [2]: 3
  • 4 : 11 % [1]: 4
  • 5 : 11 % [1]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [3]: velmi obtížný
  • 2 : 33 % [3]: obtížný
  • 3 : 33 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký