[01MAT3] Matematika 3
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 6 / 36
- Procento hodnotících: 16 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 36 studentů.
- Ukončilo předmět: 25 studentů.
- Průchodnost: 69 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [6]
-
Lineární algebra (obsah MAT3) jako část matematiky je poměrně zajímavá a je škoda, že je vyučována pouze v jednom semestru.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Přednášky a cvičení z lineární algebry obsahují příliš mnoho látky, na příliš málo času. Látka se nestíhá odcvičit celá a vzhledem k absenci sbírky je člověk odkázán jen na příklady, které se stihly odcvičit a příklady ze sbírek L.Dvořákové (Balkové).studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Jedinou nevýhodou tohoto předmětu je malý počet hodin cvičení. Vzhledem k tomu, že často na začátku hodiny se ukáže nějaký základní příklad a na konci hodiny se počítají o dost pokročilé příklady. A Další, a podle mě největší nevýhodou jsou repetenti nebo lidi, kteří na C matiku přestoupili až po absolvování klasické Lineární algebry. Tito lidé hodně urychlují tempo hodin a cvičící jim dává přednost u tabule (zvláště pokud je potřeba toho hodně stihnout a berou se za průměr třídy) .studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Základy z algebry.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Předmět je jistě důležitý do dalšího studia.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
V podstate LAB1, akurat to uci niekto iny.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [6]
Průměr odpovědi: 2.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 16 % [1]: 1 (výborně)
- 2 : 33 % [2]: 2
- 3 : 33 % [2]: 3
- 4 : 16 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [6]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 50 % [3]: ano
- 3 : 50 % [3]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká