Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Humhal Emil doc. RNDr. CSc. - [01MAT3] Matematika 3

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 28
  • Procento hodnotících: 21 %
Celkové hodnocení [9]
1:
0 % [0]
2:
77 % [7]
3:
11 % [1]
4:
11 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [4]
1:
0 % [0]
2:
75 % [3]
3:
0 % [0]
4:
25 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [5]
1:
0 % [0]
2:
80 % [4]
3:
20 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.20

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • K přednáškám značně chybí nějaká oficiálně vydaná skripta. Zápisy z přednášek přístupné na wikiskriptech mají poněkud jinou organizaci než v jakém je látka na přednáškách probírána. Často tak hrozí strojové opisování vět z tabule bez času na zamyšlení se nad jejich významem.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Přednášky byly naprosto normální. Látku pan docent a zapisoval na tabuli a celkem přehledně.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Celkom ušli
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • Možnost získat zápočet za docházku na cvičení.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Dokáže látku vysvětlit srozumitelně.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • Pobyt u tabule může být občas okořeněn hlasitým výkřikem cvičícího, kterému se něco nelíbí. Nenechte se znervóznit. Ke cvičením značně chybí nějaká oficiálně vydaná sbírka příkladů. Je nutné shánět jiné zdroje příkladů k procvičení dané látky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nemusel by křičet na studenty.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zadávať viac príkladov a menej študentov dusiť pri tabuli
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
    • Pro ty, kteří pravidelně chodí na přednášky/cvičení, není problém zkoušku pro projetí si a naučení se vlastních zápisků zkouška udělat.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Teorie postačuje z wikiskript. Mnohem čtivější jsou však skripta Lineární algebra 1, 2 od L.Balkové.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Teorie se dala dobře naučit ze skript. Příklady samozřejmě ze zápisků ze cvičení.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Skripta na stránkach prednášajúceho, zápisky z LAB1
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
    • Je velice sympatické,že známky C-E jsou pouze na základě výsledku písemky, tj. není nutno se učit důkazy.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Úroveň požadovaná ke složení zkoušky exponenciálně vzrůstá. Je výhodné jít na co nejdřívější termín, kdy je šance setkat se s odcvičenými příklady. Na pozdějších termínech stěží stačila úroveň příkladů spočítáných ze sbírky L.Balkové.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Hlavní nevýhodou bylo doopravdy jen rozvrstvenost termínů..... Dát termíny zkoušky jen na středy, sice každý týden , ale jen středy, je velmi nemilé. Zvlášť, když to udělá více zkoušejících.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zklouška se skládala ze čtveřice praktických příkladů a šesti příkladů z teorie.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zkouška byla objektivní a náročností odpovídala průběhu přednášek a cvičení.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Skúška nie je sama o sebe náročná, avšak bodovanie a ohodnotenie písomnej časti je záhadné. Na ústnu časť skoro nikto nešiel.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Již ověřené schéma podle kterého přednáší. Nehrozí chaotický pohyb po tabuli od jednoho tématu k druhému.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Je to profesionál a opravdu umí látku vysvětlit a naučit.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zjednodušuje dôkazy tak, aby boli zrozumitelné a pre potreby matematiky C
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
    • Nechápu důraz na číslování odpřednášených vět, jelikož číslování bylo zmatené (2x Věta 55 a podobně).
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • K přednáškám by bylo vhodné vydat aktualizovaná skripta se správnou organizací probíraných témat. Značně by to usnadnilo psaní poznámek a student by tak měl možnost o probírané látce přemýšlet behěm přednášky a ne jen bezhlavě opisovat z tabule.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Uvítala bych méně stresující cvičení.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Číslovanie viet
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • Bylo by vhodné zapracovat na sbírce příkladů, kterých se bude možné držet při přípravě na zkoušku.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Na cvičení by se rozhodně mělo probrat více příkladů. Ke zkoušce to sice stačilo, ale další navazující předměty vyžadují hlubší znalost příkladů z algebry.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zjednotiť skripta a materiály na počítanie prispôsobené levelu prebranej teórie
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 20 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 20 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 20 % [1]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [2]: Vlastní zápisky
  • 2 : 40 % [4]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 83 % [5]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 16 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [5]

Průměr odpovědi: 2.20

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 80 % [4]: 2
  • 3 : 20 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [4]

Průměr odpovědi: 2.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 75 % [3]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 25 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 75 % [3]: lehký
  • 5 : 25 % [1]: velmi lehký