Humhal Emil doc. RNDr. CSc. - [01MAT3] Matematika 3
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 6 / 28
- Procento hodnotících: 21 %
Celkové hodnocení [9]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
77 % [7] |
3: |
|
11 % [1] |
4: |
|
11 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [4]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
75 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
25 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [5]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
80 % [4] |
3: |
|
20 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.20
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.70
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
-
K přednáškám značně chybí nějaká oficiálně vydaná skripta. Zápisy z přednášek přístupné na wikiskriptech mají poněkud jinou organizaci než v jakém je látka na přednáškách probírána. Často tak hrozí strojové opisování vět z tabule bez času na zamyšlení se nad jejich významem.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Přednášky byly naprosto normální. Látku pan docent a zapisoval na tabuli a celkem přehledně.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Celkom ušlistudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
-
Možnost získat zápočet za docházku na cvičení.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Dokáže látku vysvětlit srozumitelně.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
Pobyt u tabule může být občas okořeněn hlasitým výkřikem cvičícího, kterému se něco nelíbí. Nenechte se znervóznit. Ke cvičením značně chybí nějaká oficiálně vydaná sbírka příkladů. Je nutné shánět jiné zdroje příkladů k procvičení dané látky.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Nemusel by křičet na studenty.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zadávať viac príkladov a menej študentov dusiť pri tabulistudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
-
Pro ty, kteří pravidelně chodí na přednášky/cvičení, není problém zkoušku pro projetí si a naučení se vlastních zápisků zkouška udělat.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Teorie postačuje z wikiskript. Mnohem čtivější jsou však skripta Lineární algebra 1, 2 od L.Balkové.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Teorie se dala dobře naučit ze skript. Příklady samozřejmě ze zápisků ze cvičení.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Skripta na stránkach prednášajúceho, zápisky z LAB1studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
-
Je velice sympatické,že známky C-E jsou pouze na základě výsledku písemky, tj. není nutno se učit důkazy.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Úroveň požadovaná ke složení zkoušky exponenciálně vzrůstá. Je výhodné jít na co nejdřívější termín, kdy je šance setkat se s odcvičenými příklady. Na pozdějších termínech stěží stačila úroveň příkladů spočítáných ze sbírky L.Balkové.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Hlavní nevýhodou bylo doopravdy jen rozvrstvenost termínů..... Dát termíny zkoušky jen na středy, sice každý týden , ale jen středy, je velmi nemilé. Zvlášť, když to udělá více zkoušejících.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zklouška se skládala ze čtveřice praktických příkladů a šesti příkladů z teorie.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zkouška byla objektivní a náročností odpovídala průběhu přednášek a cvičení.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Skúška nie je sama o sebe náročná, avšak bodovanie a ohodnotenie písomnej časti je záhadné. Na ústnu časť skoro nikto nešiel.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
-
Již ověřené schéma podle kterého přednáší. Nehrozí chaotický pohyb po tabuli od jednoho tématu k druhému.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Je to profesionál a opravdu umí látku vysvětlit a naučit.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zjednodušuje dôkazy tak, aby boli zrozumitelné a pre potreby matematiky Cstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
-
Nechápu důraz na číslování odpřednášených vět, jelikož číslování bylo zmatené (2x Věta 55 a podobně).studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
K přednáškám by bylo vhodné vydat aktualizovaná skripta se správnou organizací probíraných témat. Značně by to usnadnilo psaní poznámek a student by tak měl možnost o probírané látce přemýšlet behěm přednášky a ne jen bezhlavě opisovat z tabule.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Uvítala bych méně stresující cvičení.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Číslovanie vietstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
-
Bylo by vhodné zapracovat na sbírce příkladů, kterých se bude možné držet při přípravě na zkoušku.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Na cvičení by se rozhodně mělo probrat více příkladů. Ke zkoušce to sice stačilo, ale další navazující předměty vyžadují hlubší znalost příkladů z algebry.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zjednotiť skripta a materiály na počítanie prispôsobené levelu prebranej teóriestudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 40 % [2]: 90%-100%
- 2 : 20 % [1]: 75%-90%
- 3 : 20 % [1]: 50%-75%
- 4 : 20 % [1]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [10]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [2]: Vlastní zápisky
- 2 : 40 % [4]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 83 % [5]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 16 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [5]
Průměr odpovědi: 2.20
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
- 2 : 80 % [4]: 2
- 3 : 20 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [4]
Průměr odpovědi: 2.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1
- 2 : 75 % [3]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 25 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 75 % [3]: lehký
- 5 : 25 % [1]: velmi lehký