[01MBI] Matematické techniky v biologii a medicíně
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 9
- Procento hodnotících: 22 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 9 studentů.
- Ukončilo předmět: 4 studentů.
- Průchodnost: 44 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [2]
-
Na předmětu se probírají docela zajímavá témata z diferenciálních rovnic.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Předmět s dobrou myšlenkou. Hodila by se lepší návaznost na předchozí předměty (a na jaderce opravdu chybí předmět o parciálních diferenciálních rovnicích; MMF v tomhle směru opravdu nestačí).studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [2]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborně)
- 2 : 100 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [2]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [2]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká
Klika Václav Ing. Ph.D. : 2016-04-05 09:59:23
děkuji za komentáře. Zkusím vylepšit návaznost předmětu, jelikož celý smysl předmětu je užití či doplnění znalostí z jiných předmětů.
Prosím o kompletnější zpětnou vazbu (vyšší procento odpovědí), aby Vaše reakce byly reprezentativní jako názor celku, který mám reflektovat.
Děkuji za spolupráci.
Václav Klika