Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Klika Václav Ing. Ph.D. - [01MBI] Matematické techniky v biologii a medicíně

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 2 / 4
  • Procento hodnotících: 50 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
0 % [0]
2:
100 % [4]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [2]
1:
0 % [0]
2:
100 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [2]
1:
0 % [0]
2:
100 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Docela dobře (pochopitelně) vysvětluje látku, bohužel výklad není moc poutavý a tak během hodiny ztrácí pozornost studentů.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Snahu odpovídat na otázky. Názorné představy o tom, co různé matematické vztahy znamenají.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Zkusit nějak vnést do přednášky nějaký náboj, který zaujme studenty (nadšení pro věc).
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Měl by na přednášky chodit připravenější. To, že jsme se při výkladu zamotali a nevěděli, kudy kam, se bohužel stávalo docela často.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [2]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 100 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [2]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 100 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 50 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 50 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Vážení studenti,
děkuji za komentáře. Vynasnažím se vylepšit svůj přednes (hlasitost a najít nejaké náboje pro přednášku). Velkého zadrhávání si nejsem vědom a dokonale se připravit na tříhodinovou přednášku není jednoduché, ale zkusím být pečlivější.
Opravdu prosím o kompletnější zpětnou vazbu (vyšší procento odpovědí), aby Vaše reakce byly reprezentativní jako názor celku, který mám reflektovat.
Děkuji za spolupráci.
Václav Klika