[01PNLA] Pokročilé partie numerické lineární algebry
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 16
- Procento hodnotících: 31 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 16 studentů.
- Ukončilo předmět: 12 studentů.
- Průchodnost: 75 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [5]
-
Fajn předmět. Většinu doby matematicky v pořádku, a tam, kde ne, je na to student upozorněn. Především ale poskytuje vhled do toho, jak některé metody fungují.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
jeden z méně náročných předmětůstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
První dobře podaný a opravdu srozumitelný numerický předmět. Navíc je zde vidět, k čemu je to dobré.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Výborné pokračování numerické matematiky, které hlavně rozvíjí teoretické znalosti o citlivosti, následované úvodem do řešičů vycházejících z Krylovských podprostorů. Nesrovnatelně lepší než NUM1, se kterým se občas předmět kryje.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Předmět se mi moc líbil, člověk se dozví jak dochází ke zkreslování, když se člověk snaží vytvořit model k reálné situaci a jak moc může být výsledek zkreslený/nepřesný. Jak dále dochází k reprezentaci reálných čísel, stabilita algoritmů, práce s maticemi.studijní průměr: neuveden
-
N :
Oznámkujte předmět [5]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [5]: 1 (výborně)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [5]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 80 % [4]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká