[01PRST] Pravděpodobnost a statistika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 16 / 48
- Procento hodnotících: 33 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 48 studentů.
- Ukončilo předmět: 23 studentů.
- Průchodnost: 47 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [16]
-
Přednášky byly pěkné, ucelené. Klidně bych zabrousila trochu víc do teorie a více navázala na znalosti z analýzy, například na základy z teorie míry.Elisabeth Andriantsarazo
-
.Základy teorie pravděpodobnosti a matematické statistiky. Velmi dobře koncipovány a vedeny.Dagmar Bendová
-
Užitečný předmět s férovým a velmi trpělivým vyučujícímstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Jsem rad, ze jsem dal prednost PRSTu pred PRA. Myslim, ze jsem se tim, ze jsem zde byl vystaven velkemu mnozstvi prikladu a rozumnemu mnozstvi teorie, naucil o problemech v pravdepodobnosti a statistice uvazovat lepe, nez bych se byval byl naucil vystaven velkemu mnostvi teorie a temer zadnym prikladum na PRA. Muj prvni predmet matematiky B a temer lituji, ze jsem jich neabsolvoval vice.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Perfektně odpřednášená pravděpodobnost a statistika v rozumném rozsahustudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Celkem užitečná a ne přespříliš těžká matematika.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
stručný úvod do pravděpodobnosti a statitikystudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Velmi přínosný předmětstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Nejlepší předmět v zimním semestru. Na předmět PRST dále navazují předměty POPR a ASM. S panem doktorem Hobzou jsou přednášky i cvičení vždy zajímavé a PRST není výjimkou.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Velmi zajímavý předmět, jeden z prvních matematických předmětů, u kterých máte kontakt s realitou. Není extrémně náročný, a je docela zábava se jej učit.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Zaujímavý predmetstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Přehledné a výstižnéstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Milý začátek PRSTu, který provází většinu studentů Jaderky po zbytek studia a života.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Pěkný úvod do problematikystudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Vynikající předmět, který vřele doporučuji každému, kdo chce trochu pochopit, jak že funguje ta křišťálová koule, ve které měl věci vidět v TSFA. A také každému, kdo už nechce obdobné zoufalství zažívat na jiném se statistikou a pravděpodobností souvisejícím fyzikálním předmětu znovu.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Předmět je trochu náročnější, než by se na první pohled zdálo, ale obecně to není velký problém..studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [16]
Průměr odpovědi: 1.19
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 81 % [13]: 1 (výborně)
- 2 : 18 % [3]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [16]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 87 % [14]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká