Hobza Tomáš Ing. Ph.D. - [01PRST] Pravděpodobnost a statistika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 15 / 32
- Procento hodnotících: 46 %
Celkové hodnocení [27]
1: |
|
96 % [26] |
2: |
|
3 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.04
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [13]
1: |
|
92 % [12] |
2: |
|
7 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.08
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [14]
1: |
|
100 % [14] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.70
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
-
I když člověk ne vždy všemu hned rozumněl, pan doktor Hobza dokázal udržet jeho pozornoststudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Na přednášky je vhodné chodit, protože se ze zápisků dá velmi dobře učit na praktickou i teoretickou část zkoušky.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Teorie byla vždy prokládána příklady i na přednáškách, což bylo lepší pro pochopení látky.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Prednášky typicky v tvare definica, veta, dôkaz. Oceňujem hlavne to, že pán doktor Hobzík (je to myslené len v dobrom) preberie teóriu a hneď k tomu aj príklady.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Skvělé, pochopitelné přednášky. Existují kvalitní materiály přímo od vyučujícího, ale stejně jsem většinu přednášek navštívila a považovala je za přínosné.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
-
Pomůže u tabule, nedusí, dobré typové příkladystudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Kontakt se studenty, vynikající schopnost vysvětlování, zájem o to, aby student danou látkou doopravdy pochopil, vstřícnost i co se týče nahrazování odpadlých cvičení. Nejlepší cvičící, jakého jsem kdy měl.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Milý přístup, vysvětlení probírané látky.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
pomáhanie pri tabuli, trpezlivosťstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Ochotu a schopnost vysvětlovat, neponižování studentů před tabulí. Velice se mi líbily praktické příklady "ze života" (záruční doba, bombardování Londýna,...).studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Ani po ugrilování nenaučených studentů u tabule si je nepamatuje další hodinu a nepřipravenost jim nemá za zlé.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Nic mě nenapadá.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
v ničomstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
-
Příklady z ftpstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Stačily vlastní poznámky z přednášek.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
z přednášek se dají udělat velmi dobré zápisky, ke zkoušce to stačí. kromě toho jsou zápisky na internetustudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Kombinace všeho, skripta, poznámky, vzorové příklady, ftp.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Vlastní poznámky, poznámky od spolužáků, rozpracovaná skripta, zkouškové písemky z minulých let.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
vlastné poznámkystudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [7]
-
Zkouška probíhala v poměrně přátelské a přívětivé atmosféře, zkoušející byl objektivnístudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Písemná čast byla podobná příkladům na ftp. U ústní si každý vytáhl lísteček se dvěma otázkami, které měl čas si vypracovat a poté panu docentovi odvykládat. Na zkoušce byla příjemná atmosférastudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zkouška má písmnou a ústní část, příklady v písemkách jsou analogické k příkladům na přednášce, stačí je pochopit a propočítat. U teoretické zkoušky si člověk vylosuje 2 témata, má dost času na přípravu, je vyžadována rigoróznost.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
písemka + ústní zkouška, zkoušející je příjemný, nedává zákeřnostistudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Byť se to ze začátku nezdá, zkouška není úplně jednoduchá a je potřeba nepodcenit přípravu. Na lepší známku jsou potřeba probírané důkazy a dobrá orientace v teorii.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Zkouška začíná písemnou částí, 5 příkladů, tato písemná část je zároveň zápočtovým testem. Při postupu k ústní části tedy máte složen zápočet. Před ústní zkouškou si pan Hobza volá po řadě studenty od nejvyššího bodového zisku z písemky k nejnižšímu, a každému hned dává na výběr otázku k ústní zkoušce. Otázky připravuje předem na papírky, takže si pak náhodně vytahujete. Tedy pokud dostanete z písemky A, neznamená to, že vás u ústní zkoušky čeká nejtěžší možná otázka. Naopak, ústní otázku dostáváte naprosto bez ohledu na míru úspěšnosti v písemce.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Ráno sa píšu príklady, kde je potrebné mať 50% (odporúčam počítať príklady z ftp), násladne po dvoch hodinách si nás postupne skúšajúci volal do kabinetu, kde sme si ťahali otázky. Dôkazy neboli nutné, ale ich vedomosť bola patrične ocenená vylepšením známky z písomky.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [11]
-
Pěkné písmo, trpělivé vysvětlování, dobrá struktura přednášekstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Jeden z nejlepsich prednasejicich, ktere jsem mel tu cest potkat.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Prostě to umí podatstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Nadhled, kultivované a příjemné vystupování, srozumitelný výklad. Studentům vyvolaným u tabule se snažím pomoct a poradit, nepotápí. Uvádí hezké ilustrativní příklady.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Orientaci v probírané látce, ochotu a přátelský přístup ke studentům.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Pan Hobza je neskutečný profík. Je to velmi vstřícný, lidský a vlídný přednášející a cvičící. Jeho profesionalita se projevuje hlavně v jeho odpovědích na otázky studentů - má všechno výborně srovnáno v hlavě, a jeho odpovědi jsou naprosto jasné, přesvědčivé, až si člověk připadá hloupě, že na to nepřišel sám. Za celé studium jsem nepotkal lepšího přednášejícího.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Humor, dobrú náladu, zrozumiteľnosť výkladu.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Výstup, vysvětlování, obecně vedení předmětu.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Velice přívětivý, srozumitelný výklad doplněný o příklady dobře ilustrující probíranou problematiku, pochopitelný zápis na tabuli, milý přístup ke studentům.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Je zábavný, látka je elegantně podaná.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Vynikající přednášející, komunikativní, dokázal probíraná témata velmi dobře vysvětlitm na přednášky bylo radost chodit a člověk si z nich mnohé odnášel.Dagmar Bendová
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
-
Nic me nenapada. Pan Hobza je skutecne vynikajici prednasejici.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Trošku čitelnější písmo by bylo fajn, ale přečíst se to dá.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Snad jen občas jsem nemohl něco na tabuli přečíst. Možná ještě dokončit poznámkové pdf, které jinak bylo velmi dobrým doprovodem k přednáškám.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Za mě v ničem, snad jen ve tvorbě skript :)studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
v ničom :)studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [7]
-
Nejprve jsem měla strach z chození k tabuli před tolika lidmi, ale vyučující byl velmi milý a neshazoval, ani když člověk příliš neumělstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Sice člověk musí jít ze sebe udělat blbce před spoustu lidí, ale aspoň jen jednou až dvakrát za semestrstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Cvičení bylo jednou týdně, 6 povolených absencí, často se také probírala teorie.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Dosť stresujúce, keďže jedno cvičenie je pre celý ročník, ale na druhej strane k tabuli sa dostanete raz, maximálne dva krát za semester.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Pro někoho přeci jen může být trochu stresující chození k tabuli před několika desítkami lidí. Naštěstí vyváženo milým cvičícím, který studenty před tabulí neponižoval a v případě potřeby pomáhal s výpočtem.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zápočet za 6 prezencí? Neber to.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Cvičení probíhala v rámci přednášek.Dagmar Bendová
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [14]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [7]: 90%-100%
- 2 : 28 % [4]: 75%-90%
- 3 : 7 % [1]: 50%-75%
- 4 : 14 % [2]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [15]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [3]: Vlastní zápisky
- 2 : 13 % [2]: Skripta
- 3 : 6 % [1]: Wikiskripta
- 4 : 13 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [9]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [9]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [14]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [14]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [13]
Průměr odpovědi: 1.08
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 92 % [12]: 1
- 2 : 7 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [13]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 53 % [7]: středně obtížný
- 4 : 30 % [4]: lehký
- 5 : 15 % [2]: velmi lehký