Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Hobza Tomáš Ing. Ph.D. - [01PRST] Pravděpodobnost a statistika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 15 / 32
  • Procento hodnotících: 46 %
Celkové hodnocení [27]
1:
96 % [26]
2:
3 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.04

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [13]
1:
92 % [12]
2:
7 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.08

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [14]
1:
100 % [14]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
    • I když člověk ne vždy všemu hned rozumněl, pan doktor Hobza dokázal udržet jeho pozornost
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Na přednášky je vhodné chodit, protože se ze zápisků dá velmi dobře učit na praktickou i teoretickou část zkoušky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Teorie byla vždy prokládána příklady i na přednáškách, což bylo lepší pro pochopení látky.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Prednášky typicky v tvare definica, veta, dôkaz. Oceňujem hlavne to, že pán doktor Hobzík (je to myslené len v dobrom) preberie teóriu a hneď k tomu aj príklady.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Skvělé, pochopitelné přednášky. Existují kvalitní materiály přímo od vyučujícího, ale stejně jsem většinu přednášek navštívila a považovala je za přínosné.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
    • Pomůže u tabule, nedusí, dobré typové příklady
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Kontakt se studenty, vynikající schopnost vysvětlování, zájem o to, aby student danou látkou doopravdy pochopil, vstřícnost i co se týče nahrazování odpadlých cvičení. Nejlepší cvičící, jakého jsem kdy měl.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Milý přístup, vysvětlení probírané látky.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • pomáhanie pri tabuli, trpezlivosť
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Ochotu a schopnost vysvětlovat, neponižování studentů před tabulí. Velice se mi líbily praktické příklady "ze života" (záruční doba, bombardování Londýna,...).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Ani po ugrilování nenaučených studentů u tabule si je nepamatuje další hodinu a nepřipravenost jim nemá za zlé.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Nic mě nenapadá.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • v ničom
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
    • Příklady z ftp
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Stačily vlastní poznámky z přednášek.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • z přednášek se dají udělat velmi dobré zápisky, ke zkoušce to stačí. kromě toho jsou zápisky na internetu
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Kombinace všeho, skripta, poznámky, vzorové příklady, ftp.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Vlastní poznámky, poznámky od spolužáků, rozpracovaná skripta, zkouškové písemky z minulých let.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • vlastné poznámky
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [7]
    • Zkouška probíhala v poměrně přátelské a přívětivé atmosféře, zkoušející byl objektivní
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Písemná čast byla podobná příkladům na ftp. U ústní si každý vytáhl lísteček se dvěma otázkami, které měl čas si vypracovat a poté panu docentovi odvykládat. Na zkoušce byla příjemná atmosféra
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zkouška má písmnou a ústní část, příklady v písemkách jsou analogické k příkladům na přednášce, stačí je pochopit a propočítat. U teoretické zkoušky si člověk vylosuje 2 témata, má dost času na přípravu, je vyžadována rigoróznost.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • písemka + ústní zkouška, zkoušející je příjemný, nedává zákeřnosti
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Byť se to ze začátku nezdá, zkouška není úplně jednoduchá a je potřeba nepodcenit přípravu. Na lepší známku jsou potřeba probírané důkazy a dobrá orientace v teorii.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Zkouška začíná písemnou částí, 5 příkladů, tato písemná část je zároveň zápočtovým testem. Při postupu k ústní části tedy máte složen zápočet. Před ústní zkouškou si pan Hobza volá po řadě studenty od nejvyššího bodového zisku z písemky k nejnižšímu, a každému hned dává na výběr otázku k ústní zkoušce. Otázky připravuje předem na papírky, takže si pak náhodně vytahujete. Tedy pokud dostanete z písemky A, neznamená to, že vás u ústní zkoušky čeká nejtěžší možná otázka. Naopak, ústní otázku dostáváte naprosto bez ohledu na míru úspěšnosti v písemce.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Ráno sa píšu príklady, kde je potrebné mať 50% (odporúčam počítať príklady z ftp), násladne po dvoch hodinách si nás postupne skúšajúci volal do kabinetu, kde sme si ťahali otázky. Dôkazy neboli nutné, ale ich vedomosť bola patrične ocenená vylepšením známky z písomky.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [11]
    • Pěkné písmo, trpělivé vysvětlování, dobrá struktura přednášek
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Jeden z nejlepsich prednasejicich, ktere jsem mel tu cest potkat.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Prostě to umí podat
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Nadhled, kultivované a příjemné vystupování, srozumitelný výklad. Studentům vyvolaným u tabule se snažím pomoct a poradit, nepotápí. Uvádí hezké ilustrativní příklady.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Orientaci v probírané látce, ochotu a přátelský přístup ke studentům.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Pan Hobza je neskutečný profík. Je to velmi vstřícný, lidský a vlídný přednášející a cvičící. Jeho profesionalita se projevuje hlavně v jeho odpovědích na otázky studentů - má všechno výborně srovnáno v hlavě, a jeho odpovědi jsou naprosto jasné, přesvědčivé, až si člověk připadá hloupě, že na to nepřišel sám. Za celé studium jsem nepotkal lepšího přednášejícího.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Humor, dobrú náladu, zrozumiteľnosť výkladu.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Výstup, vysvětlování, obecně vedení předmětu.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Velice přívětivý, srozumitelný výklad doplněný o příklady dobře ilustrující probíranou problematiku, pochopitelný zápis na tabuli, milý přístup ke studentům.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Je zábavný, látka je elegantně podaná.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Vynikající přednášející, komunikativní, dokázal probíraná témata velmi dobře vysvětlitm na přednášky bylo radost chodit a člověk si z nich mnohé odnášel.
      Dagmar Bendová
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
    • Nic me nenapada. Pan Hobza je skutecne vynikajici prednasejici.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Trošku čitelnější písmo by bylo fajn, ale přečíst se to dá.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Snad jen občas jsem nemohl něco na tabuli přečíst. Možná ještě dokončit poznámkové pdf, které jinak bylo velmi dobrým doprovodem k přednáškám.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Za mě v ničem, snad jen ve tvorbě skript :)
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • v ničom :)
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [7]
    • Nejprve jsem měla strach z chození k tabuli před tolika lidmi, ale vyučující byl velmi milý a neshazoval, ani když člověk příliš neuměl
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Sice člověk musí jít ze sebe udělat blbce před spoustu lidí, ale aspoň jen jednou až dvakrát za semestr
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Cvičení bylo jednou týdně, 6 povolených absencí, často se také probírala teorie.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Dosť stresujúce, keďže jedno cvičenie je pre celý ročník, ale na druhej strane k tabuli sa dostanete raz, maximálne dva krát za semester.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Pro někoho přeci jen může být trochu stresující chození k tabuli před několika desítkami lidí. Naštěstí vyváženo milým cvičícím, který studenty před tabulí neponižoval a v případě potřeby pomáhal s výpočtem.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zápočet za 6 prezencí? Neber to.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Cvičení probíhala v rámci přednášek.
      Dagmar Bendová
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [14]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [7]: 90%-100%
  • 2 : 28 % [4]: 75%-90%
  • 3 : 7 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 14 % [2]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [15]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [3]: Vlastní zápisky
  • 2 : 13 % [2]: Skripta
  • 3 : 6 % [1]: Wikiskripta
  • 4 : 13 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [9]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [14]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [14]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [13]

Průměr odpovědi: 1.08

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 92 % [12]: 1
  • 2 : 7 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [13]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 53 % [7]: středně obtížný
  • 4 : 30 % [4]: lehký
  • 5 : 15 % [2]: velmi lehký