Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01ROZP2] Zpracování a rozpoznávání obrazu 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 28
  • Procento hodnotících: 21 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 28 studentů.
  • Ukončilo předmět: 22 studentů.
  • Průchodnost: 78 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [6]
    • Je to super předmět, měla jsem k němu počáteční nedůvěru, ale teď si myslím, že to vážně velmi užitečné, velmi dobře podané a zajímavé. Využívá se tam a shrnuje spousta věcí, které známe z ostatních předmětů, což je děsně fajn, získáváme tak o teoretických pojmech reálnou představu (co to je, na co to je) a prohlubují se souvislosti mezi našimi znalosti. Spousta prezentovaných věcí má jistě přesah daleko za samotné rozpoznávání obrazu a věřím, že pro mě budou dále užitečné i v jiných obsatech.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Skvělý předmět, na kterém probíraným tématům skutečně porozumíte (pokud ne, tak se to ukáže na zkoušce:). Jeden z nejlepších předmětů vůbec.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Ze začátku mi předmět moc nezapadal (ve smyslu že zpracování obrazu je velmi specifická oblast), posléze se ukázalo, že hodně metod není vázáno jen na obraz, ale patří do širšího povědomí každého jaderňáka.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nejlepší předmět zimního semestru (a definitivně překvapení po ROZ1). Náplní se vlastně jedná o úvod do machine learningu, což je podle mě jeden z nejzajímavějších oborů dneška. Navíc pan Flusser skvěle přednáší. Velká spokojenost.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Skvely predmet, navazuje na roz1. Kohk bavila roz1 urcite doporucuji i roz2 3-4 hodinovky v Ladvi.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Předmět, na který se vyplatí chodit.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
N :  Oznámkujte předmět [6]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [6]: 1 (výborně)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [6]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [6]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká