Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Flusser Jan prof. Ing. DrSc. - [01ROZP2] Zpracování a rozpoznávání obrazu 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 22
  • Procento hodnotících: 27 %
Celkové hodnocení [8]
1:
87 % [7]
2:
12 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.12

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
66 % [2]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [5]
1:
100 % [5]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Určitě se na ně vyplatí jezdit i do Ládví, stojí to za to. Na přednáškách to fakt pochopíte a budete mít zápisky, ze kterých se to bez problémů naučíte.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Přednášky se vyplatí navštěvovat.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • 3-4 hodinovka v ladvi Doporucuji chodit vcas ;-)
      Jan Tomsa
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Pan Novozámský občas působí trochu zmateným dojmem, možná by to chtělo věnovat cvičením trochu větší péči a přípravu (rozmyslet si to, odstranit chyby, odstranit nejasné a neprůhledné kusy v ukázkových kódech v prezentaci) apod.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
    • Cizí zápisky, prezentace.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • vlastní poznámky, prezentace
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zápisky a prezentace, které jako obvykle neobsahuje všechno (ale moc nechybí)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Adamovo zápisky z ftp, prezentace, internet
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Ucil jsem se ze zapisku ktere doplnuji poskytnutou (orezanou) prezentaci
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
    • Místo praktické části zkoušky by my daleko více vyhovovalo dostat nějaký projekt (klidně obtížnější) na doma, jako je to obvyklé u programovacích předmětů a pak formou hromadné konzultace zkontrolovat kód a porozumění. Bylo by to bez stresu, v pohodě a bez letošních problémů. Každopádně by to bylo bezva, poctivý student to udělá pořádně, nepoctivý stejnak najde způsob, jak to obejít tak jako tak. Do budoucna podle mě nelze očekávat, že si nepovíme zadání, zejména pokud se řeklo, že bude zmodifikováno. Pak vypracování si minulé úlohy (často opravdu i samostatně) lze podle mého názoru chápat spíše jako logickou přípravu na zkoušku (stejně jako vypracování starých zadání úloh) a nelze je chápat čistě jako nekalý podvod, jasně, není úplně OK, použít kód z domova, protože to dovoleno nebylo, ale je to lidské a očekávatelné - pokud už jsem si s tím dala práci doma, neexistuje rozumný důvod proč to psát celé znovu ve škole. Ten, kdo si to připravil doma, se podle mě příliš neliší od toho, kdo si to doma jen rozmyslet a píše teď ve škole. První si možná jen trochu míň věřil. Rozhodně to není tak, že to jeden napsal a dalších 10 použilo.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkoušející je objektivní, náročný, ale nerýpe. V pořádku.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkoušející zadal vždy jednu otázku z ROZ1 a jednu z ROZ2. Spíše než na úplnou správnost formulí je kladen důraz na pochopení dané metody (ať už to je vzorkování, Wienerův filtr, fázová korelace, Bayes, clustering nebo PCA). Zkoušející jsou příjemní a pokud nevíte, tak se vás snaží nasměrovat správným směrem.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zkouska je ze 2 temat, jedna otazka z roz1 a jedna z roz2. Zkousel p. Flusser a jedna cvicici. Objektivne hodnoceno, pratelska atmosfera
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
    • Intuitivní, přesto matematický přístup.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Pan Flusser umí skvěle vysvětlovat věci tak, že nakonec působí úplně jednoduše. Nerýpe se v méně podstatných detailech, které by jen komplikovaly porozumění.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Prof. Flusser je opravdu dobrý přednášející, nezbývá než souhlasit s tímto obecným názorem. Zejména oceňuji vhodné (tj, dostatečně pomalé) tempo výkladu i s prezentacemi, interakci se studenty (ač ti jsou často příliš inertní) a velmi jasný, utřízený, srozumitelný a názorný výklad. A nepochybně velký přehled a rozhled okolo, je to znát a je to bezva.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Schopnost poutavě a jasně přednášet. Místo zbytečného rozebírání matematických formulí a důkazů se snaží lidsky vysvětlil základní principy probíraných metod.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Dobre a zabavne prednasky, umi to podat a vysvetlit.
      Jan Tomsa
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Ty prezentace.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Ve velké posluchárně na UTIA je to poměrně daleko k tabulím, na kterých pak nejsou slabé fixy skoro vůbec vidět. Naštěstí se toho moc na tabuli neřeší.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Méně light Coca-Coly, více Poděbradky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Oproti přednáškám jsou cvičení poněkud slabší. Rozhodně jsem velmi vděčná za existenci cvičení, to je děsně bezva, i náplň mi připadá jako užitečné doplnění přednášky. Zkrátila bych teoretické povídání, to jsem už slyšeli na přednášce, a sem tam je to spíš ke škodě než k užitku - je to náročné pro cvičícího, který pochopitelně nemůže mít přehled o všem a sem tam to nebylo moc jasné a přesné apod. O to víc času by se dalo věnovat implementaci apod., což je skutečným obsahem cvičení. Když dopředu na stránky dáte, co se bude dělat, existuje šance, že se zájemci podívají do poznámek a příslušnou část si zopakují, rozhodně něco takového lze po studentech požadovat! Občas jsem na cvičeních trochu nestíhala, když jsem se někde zasekla, tak jsem pak skluz těžko doháněla. Osobně bych uvítala také více času u ukázkového správného řešení, víc okomentovat, co to dělá a jak to dělá a dát čas si to rozmyslet. Čas na to rozhodně je, pravidelně jsme končili dříve. A chtělo by to věnovat cvičením a přípravám trochu víc péče - rozmyslet si to, odstranit chyby, odstranit nejasné a neprůhledné kusy v ukázkových kódech v prezentaci) apod. Rozhodně by to chtělo dostatečně (!) dopředu domluvit a závazně určit termín praktické části zkoušky, zvláště pokud chcete jen jeden termín. Pokud je na stránkách po téměř celý semestr něco, a pak je to jinak, nelze se divit, že jsou pak s termínem problémy.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Alespoň jedno cvičení bych plně věnoval machine learning metodám z přednášek (SVM, Bayes, k-means, PCA,...).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [5]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [2]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 20 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [2]: nevyjádřeno
  • 2 : 60 % [3]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [5]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [5]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 1
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 66 % [2]: obtížný
  • 3 : 33 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký