Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01SMB1] Seminář z matematické analýzy B1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 17 / 62
  • Procento hodnotících: 27 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 62 studentů.
  • Ukončilo předmět: 56 studentů.
  • Průchodnost: 90 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [16]
    • na SMB sa preberali doplnkové informácie a súvislosti k predmetu MAB3, ktoré bolo treba vedeť aj ku skúške
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Pekné doplnenie učiva z MAB3
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • výborne doplnenie MAB3
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Detailní pohled na vybrané partie z MAB3.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Nutný dodatek ke hlavnímu předmětu MAB3. Zajímavé příklady, které Vám pomůžou pochopit probranou látku na přednáškách a podívat se na materiál z trochu jiné strany. (Nesmíte nezapsat).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Rozhodně doporučuji
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Sice volitelný, prakticky ale povinný předmět pro Béčkaře.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Velmi užitečný předmět doplňující MAB3.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Výborné doplnění látky k předmětu MAB3. Je zde dostatek prostoru projít některá téma podrobněji.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • výborné doplnění přednášek a ujasnění učiva ... podrobnější vysvětlení co se opravdu hodí k pochopení probírané látky
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Výborný doplněk k přednáškám a cvičením z MAB3
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Doplňující předmět k matematické analýze.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Dosť mi seminár pomohol, najmä pri vypracúvavaní skúškových otázok.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Takovy praktictejsi nahled na MAB3, ktery se pak hodi v rostrelu
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Vpodstatě nutný doplněk k MAB3
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Výborné k prohloubení a ucelení znalostí z MAB3
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
N :  Oznámkujte předmět [17]

Průměr odpovědi: 1.18

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 82 % [14]: 1 (výborně)
  • 2 : 17 % [3]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [17]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 88 % [15]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká