[01TIN] Teorie informace
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 6 / 32
- Procento hodnotících: 18 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 32 studentů.
- Ukončilo předmět: 19 studentů.
- Průchodnost: 59 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [5]
-
Kvalitní přednášky, kvalitní skripta, zajímavá látka.studijní průměr: neuveden
-
Jak už název napovídá, předmět poskytuje především teoretické znalosti z oboru zpracování, komprese a přenosu informace. Podmínkou ukončení je absolvování jak písemné tak ústní zkoušky, neshledal jsem však problém se látku z velmi dobrých přednášek, které dobře kopírují obsah skript, naučit. Uvítal bych, kdyby se na konci místo dlouhého důkazu hlavního teorému, přidalo pár poznámek z praktické aplikace získaných znalostí.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Předmět má velmi dobře propojené přednášky s příklady na teorii. Navíc je studentovi ponechán čas a prostor, aby k příkladům vymýšlel sám řešení, což je, myslím, nejlepší způsob.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Dobře vedený, ale poměrně nezajímavý, "sterilní" předmět, který navíc působí tak nějak neaktuálně. Možná by nebylo od věci přeřadit ho z povinných do volitelných předmětů (a následně poupravit okruhy témat ke státnicím, ve kterých se TIN vyskytuje).studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Vcelku zajímavý a kvalitně odvykládaný předmět.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [6]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [4]: 1 (výborně)
- 2 : 33 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [6]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 66 % [4]: ano
- 3 : 33 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká