Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Hobza Tomáš Ing. Ph.D. - [01TIN] Teorie informace

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 21
  • Procento hodnotících: 28 %
Celkové hodnocení [6]
1:
100 % [6]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [6]
1:
100 % [6]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Přednášející látce dobře rozumí a dokáže jí i dobře vysvětlit.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Rozhodně jsou o kus lepší než skripta a navíc nutí studenty přemýšlet a nechávají k tomu prostor.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Hobzův standard.. (tzn. velmi dobré, A - B).. hlavně oceňuji klasicky velký počet ilustračních příkladů.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
    • vlastní zápisky+skripta
      studijní průměr: neuveden
    • Kromě vlastních poznámek a skript, jsem používal knihu z doporučené literatury Elements Of Information Theory. Výhodou této knihy je existence vypracovaných řešení příkladů, které pokrývají 90% těch ze skript.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zápisky spolužáků kombinované s příklady ze skript.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zápisky, skripta
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
    • Písemná část, kterou není dobré podcenit (hodí se oprášit i znalosti z MAB3 atd) plus ústní část, která je naprosto standardní.
      studijní průměr: neuveden
    • Bylo by vhodné k příkladů ze skript minimálně doplnit výsledky a nejlépe i postupy. Při zkoušce se píše písemka, ale moc není kde si k ní příklady procvičit. Jinak zkouška byla celkově velmi pohodová. I přes chyby v písemce (pozor musí se tam počítat :) ) je možná získat dobrou známku, pokud umíte dobře ústní. Navíc látka není složitá.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkouška se sice skládala z ústní i písemné, ale neobsahovala nic, co by se v principu nedělalo již na přednášce. Písemná část je náročnější než ústní, a proto oceňuji, že při ústní si lze známku vylepšit i o dva stupně.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nevím proč, ale Hobzovy zkoušky mi nevyhovují... Písemná část obsahuje příklady ze skript, většinou ty těžší. Některé příklady jsou zbytečně přísně hodnocené (např. druhý příklad na prvním termínu, kdy člověk dostal 0 bodů za správnou odpověď, která byla sice "degenerovaným" řešením, ale Hobza toto řešení explicitně nevyloučil). Ústní část nepříjemná. Jinak je ale zkouška férová a objektivní.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
    • Vhled do problematiky, schopnost vše velmi dobře vysvětlit, strukturu přednášek.
      studijní průměr: neuveden
    • Podrobný a precizní výklad. Vše je od něj jasné.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Příjemný hlas, vyrovnané tempo přednášek a srozumitelný zápis na tabuli.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Systematičnost, přehled
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Uvádění konkrétních příkladů. Snahu napřed vysvětlit, o co v důkazu jde, před tím, než je formálně proveden.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Vždy je někde místo pro zlepšení, ale žádné zásadní výtky nemám.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • v klasických "Hobzovinách": někdy ubrat na tempu, zčitelnit písmo atd.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 83 % [5]: 90%-100%
  • 2 : 16 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [3]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 22 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [5]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [6]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [6]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5