Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02DEF1] Dějiny fyziky 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 38 / 347
  • Procento hodnotících: 10 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 347 studentů.
  • Ukončilo předmět: 252 studentů.
  • Průchodnost: 72 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [36]
    • Celkem zajímavé přednášky o historii vědy s jistým zaměřením na fyziku.
      studijní průměr: neuveden
    • Dějiny fyziky - nedoporučuji vyrušovat
      studijní průměr: neuveden
    • Dějiny fyziky od pravěku po novověk. Přišlo mi, že více času bylo věnováno pouze dějepisu než fyzice.
      studijní průměr: neuveden
    • Docela zábava, ale i chytře vymyšlené zakotvení v realitě pro budoucí vědce.
      studijní průměr: neuveden
    • Historie nikdy nebyla zábavná, tak proč to měnit.
      studijní průměr: neuveden
    • Kdo chtel poslouchat, tak poslouchal, kdo nechtel, tak spal/cetl/hral/apod. Prednasejici byl velice haklivy na ruch (pochopitelne)
      studijní průměr: neuveden
    • Kladu si otázku proč je povinný, když polovinu studentů to vůbec nezajímá a luští si sudoku anebo se "překvapivě" domluví s kamarádem který je podepíše do archu.
      studijní průměr: neuveden
    • Nejde ani tak o dějiny fyziky jako spíš o dějiny obecně zaměřené na pokrok a civilizaci. Celkem nuda, ale zápočet je jen za docházku.
      studijní průměr: neuveden
    • Nuda a zmatek
      studijní průměr: neuveden
    • Občas trochu náročné najít v tom tu fyziku.
      studijní průměr: neuveden
    • Obecně mě tento předmět příliš nezaujal. Rozhodně bych si představil smysluplnější využití času. Třeba ke studiu jiných předmětů.
      studijní průměr: neuveden
    • Oddechový předmět.
      studijní průměr: neuveden
    • Odpočinkový předmět, mnohdy dost zajímavé, jen by se daly některé partie říci stručněji (zejména ty ze starších období) a rychleji se přesunout k novodobějším dějinám.
      studijní průměr: neuveden
    • Pohodový předmět, kde nebylo potřeba nějak extra vnímat, stačilo být ticho. Koho to nezajímalo, mohl pracovat na něčem jiném, stačilo u toho nemluvit. Bohužel se prof. Jex občas s někým střídal, proto návaznost jednotlivých přednášek nebyla nejlepší (a proto také známka 2).
      studijní průměr: neuveden
    • pro někoho zajíímavý předmet, pro nekoho nuda. ja osobne bych si pod pojmem dejiny fyziky predstavovala neco jiného
      studijní průměr: neuveden
    • Předmět má poměrně velký potenciál, nicméně by ve výkladu mohlo zaznít více zajímavostí a méně nepodstatných informací.
      studijní průměr: neuveden
    • Předmět, u kterého se občas dozvíte něco zajímavého.
      studijní průměr: neuveden
    • Příjemné povídání o fyzice. V případě nezájmu si lze dělat svoje, jen nesmíte rušit.
      studijní průměr: neuveden
    • Příjemné shrnutí středoškolských znalostí z dějepisu, filosofie a historie fyziky.
      studijní průměr: neuveden
    • Rozprávanie o dejinách fyziky obohatené o veľa zaujímavostí. Niekedy naozaj príjemné počúvanie.
      studijní průměr: neuveden
    • Skvělé na odpolední šlofík, doprovázený dobrými příběhy
      studijní průměr: neuveden
    • Sranda.
      studijní průměr: neuveden
    • Takový celkový průřez vším
      studijní průměr: neuveden
    • Velmi zajímavé přednášky z historie fyziky, nenáročný odpočinkový předmět
      studijní průměr: neuveden
    • Zábavné odreagování. Člověk se uvolní, něco zajímavého se dozví a ještě se zasměje
      studijní průměr: neuveden
    • Zajímavý
      studijní průměr: neuveden
    • Zajímavý předmět.
      studijní průměr: neuveden
    • Zajímavý předmět. Dějiny fyziky jsou pojaty v širším kontextu.
      studijní průměr: neuveden
    • zajímavý předmět, sice si z něj určitě nepamatujeme všechno, ale něco jsme si určitě odnesli
      studijní průměr: neuveden
    • Zápočet pouze za docházku
      studijní průměr: neuveden
    • Zaujímavý predmet, hlavne svojím prednášajúcim - pánom dekanom a jeho debatou so študentami.
      studijní průměr: neuveden
    • 2 kredity zadarmo
      studijní průměr: neuveden
    • Oddychový předmět, některé přednášky byly zajímavé, jiné už tolik ne, ale dalo se při nich alespoň učit na jiné předměty.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Pohodová hodina, zápočet za účasť na prednáškach.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Předmět je dle mého jediným kouskem humanitních věd, který studenti v prvním semestru na jaderce potkají. Určitě ocení milovníci filosofie a historie, ale historický vývoj přírodních věd jde někdy dost stranou.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zajímavé povídání, ale jsou to chaotické přednášky a je obtížné udržet pozornost stíhat sledovat změnu tématu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
N :  Oznámkujte předmět [38]

Průměr odpovědi: 2.05

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 28 % [11]: 1 (výborně)
  • 2 : 42 % [16]: 2
  • 3 : 26 % [10]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 2 % [1]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [38]

Průměr odpovědi: 1.15

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 81 % [31]: ano
  • 3 : 2 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 5 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká