Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Jex Igor prof. Ing. DrSc. - [02DEF1] Dějiny fyziky 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 34 / 252
  • Procento hodnotících: 13 %
Celkové hodnocení [34]
1:
38 % [13]
2:
50 % [17]
3:
8 % [3]
4:
2 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.76

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [34]
1:
38 % [13]
2:
50 % [17]
3:
8 % [3]
4:
2 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.76

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [8]
    • Člověk tam v podstatě chodit nemusí, ale většinou to stálo za to tam jít.
      studijní průměr: neuveden
    • Dobrý predmet!
      studijní průměr: neuveden
    • Jako odpočinek, ušlo.
      studijní průměr: neuveden
    • nezáživné, takový malý dějepis
      studijní průměr: neuveden
    • Předmět je sice povinný ale realita je taková, že stačí přijít se odškrtnout na začátku přednášky a pak odejít. Doporučoval bych však chodit, jelikož přednášky jsou celkem zajímavé a dozvíte spoustu věcí o vývoji vědy během několika posledních tísiciletí.
      studijní průměr: neuveden
    • Přednášky byly obsahově zajímavé. A nebyl to čistě monolog, byly nám často kladeny otázky a podněty k zamyšlení a k debatě.
      studijní průměr: neuveden
    • Přednášky byly zajímavé
      studijní průměr: neuveden
    • Když už ne naprostá pozornost, byl vyžadován alespoň klid, takže bylo dost prostoru na jiné aktivity jako četba, hry na mobilu nebo psaní úkolů na cvika. Určitě se vyplatí alespoň jedním uchem poslouchat, přednášející se rád tu a tam na něco zeptá.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [15]
    • Je vidět velká orientace v přednášené látce.
      studijní průměr: neuveden
    • Oceňuji jeho smysl pro humor a také zápal pro historii.
      studijní průměr: neuveden
    • Odlehčenost ale i jistá vážnost s jakou přednášky vede
      studijní průměr: neuveden
    • Odpřednášeno vcelku dobře, ale předmět mě nebavil, neb mě dějepis nikdy ani trochu nezajímal (není to tedy chybou přednášejícího).
      studijní průměr: neuveden
    • opravdový přehled a připravenost (ve srovnání s jeh záskokem na některé hodině)
      studijní průměr: neuveden
    • Poutavý výklad.
      studijní průměr: neuveden
    • Přednášky zpestřoval odkazy na star wars, stargate a star trek
      studijní průměr: neuveden
    • Smysl pro humor + je to borec
      studijní průměr: neuveden
    • Výklad je chytlavý, podání některých témat je opravdu velmi zajímavé.
      studijní průměr: neuveden
    • Výklad podává docela zajímavě, říkal nám různé zajímavosti.
      studijní průměr: neuveden
    • Výklad profesora Jexe je srozumitelný a obohacen o sem tam nějaký vtip či aluzi na sci-fi seriál.
      studijní průměr: neuveden
    • Zaujetí pro věc.
      studijní průměr: neuveden
    • Zaujímavosť prednášky. Často sa zabrdne aj do fyziky iného typu než s akým som sa stretol a to oceňujem. Tiež tam bolo niekoľko vtipných situácii a videí.
      studijní průměr: neuveden
    • Z jeho přednesu je znát, že ví, o čem mluví.
      studijní průměr: neuveden
    • Pan profesor má obdivuhodný přehled v historii a filosofii.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [12]
    • Být přítomen, záskok byl totiž strašný a častý.
      studijní průměr: neuveden
    • Jediné, čo by som vytkol, je nezhasínať svetlo v aule počas prednášky.
      studijní průměr: neuveden
    • Mohlo by být více příkladů z historie a jejich řešení (jako např. stavba pyramid).
      studijní průměr: neuveden
    • náhradný prednášajúci neprednášal vôbec dobre
      studijní průměr: neuveden
    • Není nic co bych měnil.
      studijní průměr: neuveden
    • Nic mě nenapadá
      studijní průměr: neuveden
    • prezentace by zasloužily rozsáhlou revizi
      studijní průměr: neuveden
    • Prof. Jex se bohužel ne vždy mohl dostavit na přednášku osobně, proto za sebe občas poslal náhradu. Tím se ovšem přednášky stávaly nenavazující.
      studijní průměr: neuveden
    • Raději by neměl zhasínat světla. Na projekci je dobře vidět i když je rozsvíceno a tma v kombinaci s odpolední hodinou, jaderňáckým vyčerpáním a příjemným hlasem přednášejícího poněkud pobízí ke spánku.
      studijní průměr: neuveden
    • Ubrala bych informace o obecných dějinách a přidala bych zajímavosti, které se týkají fyziky, případně jiných přírodních věd.
      studijní průměr: neuveden
    • Zkusit změnit styl přednášení.
      studijní průměr: neuveden
    • Kdo má zájem, spoustu se toho dozví, ale pan Jex bohužel moc nedokáže zaujmout publikum. Pro gymnazisty, kteří si něco pamatují z hodin filosofie, je to celkem stravitelné, ale těm ostatním musí unikat spousta souvislostí (a hlavně jmen a pojmů).
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [34]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 85 % [29]: 90%-100%
  • 2 : 8 % [3]: 75%-90%
  • 3 : 2 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 2 % [1]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [34]

Průměr odpovědi: 1.76

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 38 % [13]: 1 (výborný)
  • 2 : 50 % [17]: 2
  • 3 : 8 % [3]: 3
  • 4 : 2 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5