Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02ZFM1] Základy fyzikálních měření 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 25 / 159
  • Procento hodnotících: 15 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 159 studentů.
  • Ukončilo předmět: 107 studentů.
  • Průchodnost: 67 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [25]
    • Velice hezký úvod do psaní protokolů. Doporučuji.
      Ondřej Šereda
    • Člověka donutí trochu se naučit s Texem ---->> Stáhněte si Lyx je mnohem přívětivější, uděláte 3 protokoly a jste za vodou
      studijní průměr: neuveden
    • Človek sa dozvie o meraní dát a robení protokolov. Dobrá prvá príprava na ZFM2 alebo praktiká.
      studijní průměr: neuveden
    • Dobrý predmet, kdy za semestr udelate 3 protokoly, ktere MUSI BYT SPRAVNE.
      studijní průměr: neuveden
    • Dobře ucelený předmět s dosti důležitými informacemi, které spousta lidí opomíjí.
      studijní průměr: neuveden
    • ideální volitelný předmět
      studijní průměr: neuveden
    • Jediné, co musíme pro získání zápočtu udělat, je občas být na přednáškách a odevzdat tři krátké protokoly. Zní to krásně a snadně. Ale pro zelenáče, který zrovna vylezl ze střední, LaTeX je pro něj zvláštně napsaný název tekutiny z kaučukovníku a gnuplot mu zní jako kouzelné zaříkadlo, to není úplně nejjednodušší. Ale po týdnech tvrdé dřiny se to dá zvládnout.
      studijní průměr: neuveden
    • Kde jinde se naučit psát protokoly ne na ZFM
      studijní průměr: neuveden
    • Naučíte se jak správně zpracovávat data z měření a vytvářet protokoly. Navíc mě tento předmět namotivoval naučit se pracovat s LaTeXem a GNUPlotem.
      studijní průměr: neuveden
    • Naučit se formální vopruz a psaní protokolů. Může se hodit
      studijní průměr: neuveden
    • Naučí vás hlavně jak správně zpracovávat data a psát protokoly, což se zřejmě bude hodit v budoucím studiu na fakultě. Pokud protokol napíšete výborně, nemusíte chodit na přednášky, jinak je docházka hlídaná.
      studijní průměr: neuveden
    • nemám tušení o co tam šlo
      studijní průměr: neuveden
    • Předmět studenta připraví na praktika a měření, student se naučí vypracovávat protokoly, počítat chyby měření a připravuje se na vlastní měření, které probíhá v dalším semestru.
      studijní průměr: neuveden
    • Předmět vás skoro donutí naučit se pracovat s latexem a gnuplotem. Přednášky byly fajn bez povinné účasti, pokud jste měli v pořádku protokoly.
      studijní průměr: neuveden
    • Přednášky o statistice, zpracovávání dat a upravování vědeckých protokolů po vizuální stránce. Práce v LateXu sice není povinností, ale vyplatí se si to alespoň vyzkoušet.
      studijní průměr: neuveden
    • Spracovávanie nameraných hodnôt jednoduchých meraní. Podstata predmetu tkvie v tom naučiť sa počítať chyby, pracovať v Latexu, Gnuplote a pod. Celkom užitočný predmet.
      studijní průměr: neuveden
    • Stojí hodně času, avšak lecos naučí.
      studijní průměr: neuveden
    • Užitečná průprava k praktikům.
      studijní průměr: neuveden
    • Užitečné informace ke zpracovávání protokolů, přimělo mě to seznámit se s LaTexem.
      studijní průměr: neuveden
    • Užitečný předmět, naučil jsem se psát protokoly a používat LaTeX.
      studijní průměr: neuveden
    • Velmi praktický předmět, osvojení si práce s LaTeXem a metod zpracování měřených dat
      studijní průměr: neuveden
    • Skvělá příprava pro psaní protokolů, výborný nápad zařadit tento předmět hned do prvního semestru a vůbec celkově skvělý nápad, jak naučit studenty psát protokoly správnou formou.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Super predmet, pretože sa budete musieť naučiť pracovať s Latexom. Inak zaberá to dosť času.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Určitě se bude hodit na budoucí praktika, seznámíte se s chybami měření a podobnými záležitostmi (i po absolvování rozsáhlých laborek na gymplu jsem se dozvěděla, že to nebude tak jednoduché). Navíc Vás někdo donutí zkusit si protokol napsat v Texu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • ---
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
N :  Oznámkujte předmět [25]

Průměr odpovědi: 1.72

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 48 % [12]: 1 (výborně)
  • 2 : 40 % [10]: 2
  • 3 : 8 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 4 % [1]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [25]

Průměr odpovědi: 1.23

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 68 % [17]: ano
  • 3 : 20 % [5]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká