Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Chaloupka Petr RNDr. Ph.D. - [02ZFM1] Základy fyzikálních měření 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 24 / 107
  • Procento hodnotících: 22 %
Celkové hodnocení [24]
1:
62 % [15]
2:
29 % [7]
3:
4 % [1]
4:
4 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [24]
1:
62 % [15]
2:
29 % [7]
3:
4 % [1]
4:
4 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
    • Dobrý predmet, ale napr. dvaja ľudia, ktorí majú protokol podobne vypracovaný môžu dostať dosť rozdielne hodnotenie - jeden pochválený, za čo bol druhý pokarhaný.
      studijní průměr: neuveden
    • Obecně je tento předmět velice užitečný hlavně pro lidi co mají fyzikální obory. Je to trošku rychlokurz statistikou ale materiály k němu jsou ke stažení na internetu takže když si něčím nejste jisti tak je možné si to vyhledat. Jinak zpracovávání protokolů je celkem jednoduché, když přesně umíte plnit pokyny jelikož doktor Chaloupka dává naprotsto přesné instrukce jak protokoly vypracovat.
      studijní průměr: neuveden
    • Přednášky nebyly až tak zajímavé, protože musely naučit základy vypracování protokolu. I přesto se přednášející snažil zpestřit a často se mu to povedlo.
      studijní průměr: neuveden
    • Statistika nuda je, zpracovávat údaje...
      studijní průměr: neuveden
    • Rozhodně to nebyl ztracený čas, hodně toho daly a většinou to na nich i docela uteklo.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [16]
    • Dobře ví o čem mluví. Stojí si za svými standardy.
      studijní průměr: neuveden
    • Doktor Chaloupka je velice vstřícný a dokáže vysvětlit komplikované věci celkem jednoduchým způsobem. Rád poradí, když se na něj obrátíte i se sebe hloupější otázkou.
      studijní průměr: neuveden
    • Jeden z nejvíce pohodových učitelů. Dalo se sním vždy rozumně domluvit.
      studijní průměr: neuveden
    • Když student neví, tak pomůže.
      studijní průměr: neuveden
    • Korektnosť a vtipnosť prednášajúceho. Zaujímavosť prednášky.
      studijní průměr: neuveden
    • On všechno zvládl. stovky protokolů.... Leckdo by se z toho asi zbláznil
      studijní průměr: neuveden
    • Pohodovost, klid
      studijní průměr: neuveden
    • Přátelský přístup. Dokáže dobře podat předmět, který by mohl být dost nezáživný.
      studijní průměr: neuveden
    • Smysl pro humor a upozornění na chyby, které se často opakují v protokolech.
      studijní průměr: neuveden
    • srozumitelnost výkladu, zkušenosti
      studijní průměr: neuveden
    • ukážka najvtipnejších chýb v protokoloch
      studijní průměr: neuveden
    • Umí si udržet pozornost, soustředí se na praktické informace, v kombinaci s panem Ing. Škodou je o zábavu postaráno.
      studijní průměr: neuveden
    • Umí srozumitelně a zajímavě podat vysvětlovanou látku. Dal k dispozici na internet prezentace, podle kterých učí, a vzory protokolů.
      studijní průměr: neuveden
    • Vypadá že ví o čem mluví, škoda že to není zajímavé.
      studijní průměr: neuveden
    • Perfektní připravenost na přednášky, maximum dostupných informací (přednášky byly vyvěšeny na internet, takže se jimi šlo řídit při psaní cvičných protokolů VÝBORNÉ!)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Výrazný, ale nenásilný výklad, dokáže zaujmout. Plus jsou materiály umístěné na webu, opisovat se opravdu nedá, naopak se mnohem víc vyplatí dávat pozor na to, co se na přednášce říká.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
    • možná by se dalo udělat přednášky ještě o něco záživnější
      studijní průměr: neuveden
    • Není moc co zlepšovat.
      studijní průměr: neuveden
    • Pán Chaloupka by mal pozmeniť svoj štýl rozprávania počas prednášky. Nedáva vôbec prestávky v reči a človek je po prednáške unavený z dlhého počúvania bez prestávky.
      studijní průměr: neuveden
    • přenější vyjádření co je spatně
      studijní průměr: neuveden
    • Některé věci se často opakují, jen těžko říct, jestli to lze považovat za nevýhodu nebo naopak.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [24]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 70 % [17]: 90%-100%
  • 2 : 20 % [5]: 75%-90%
  • 3 : 4 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 4 % [1]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [24]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 62 % [15]: 1 (výborný)
  • 2 : 29 % [7]: 2
  • 3 : 4 % [1]: 3
  • 4 : 4 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5