Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[04AP1] Angličtina P1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 27 / 80
  • Procento hodnotících: 33 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 80 studentů.
  • Ukončilo předmět: 76 studentů.
  • Průchodnost: 95 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [25]
    • Akademická angličtina, probírané články tématicky z vědy a jaderné energetiky a podobně.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Angličtina
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Angličtina na pokročilé úrovni se věnuje kultivaci jazykových dovedností získaných v předchozím studiu a plně stojí na použití akademické formy jazyka.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Celkom príjemná výuka angličtiny vyučovaná rodeným angličanom
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • čakala som viac
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Člověk se nic moc nenaučí, ale aspoň nezchátrá.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Dunstan is a funny guy, you will like your English classes.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • I když mě angličtina baví a myslím, že je důležitá, předmět mě zklamal. Prakticky nic mi to nedalo, jen jsem se po napsání zápočtovky stresovala, jestli jsem ve slohovce popsala reaktor dostatečně podrobně (nedat angličtinu kvůli tomu, že neznám přesné součásti? jo, jsme na jaderce, ale já nejsem jaderný inženýr)... Navíc na hodině je příliš mnoho lidí pro jazykovou hodinu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Úvod do akademické angličtiny, tj. naučit se vyjadřovat anglicky co nejúsporněji a "odosobnit" vyjadřování.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vzhledem k nepříliš velké náročnosti předmětu si myslím, že je škoda, že se angličtina nevyučuje už od prvního semestru, jelikož člověk poněkud vyjde ze cviku.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zábavný vyučující.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zajímavý předmět, ale skupiny jsou příliš velké...
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Aneb co to sakra je ta Academic english...
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Během semestru se probíraly gramatické jevy, které člověk většinou zná. Je to spíše takové opakování.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • dobry predmet
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Jestli jde o to, jakou angličtinu si zvolit (myslím konkrétně na naší fakultě), tak napsat úvodní esej nebylo tak moc složitě ? ale výhoda je obrovská. Pěkně se připravte gramatiku, vocabulary, naučte se, jak by měl esej vypadat, dostaňte 60% a pak každý týden budete mít nejen dvě hodiny hezké angličtiny, ale i prostě zajímavé trávení času. Semináře byli natolik zajímavé a relaxující, že jsme si ani nevšímali, že za 10 minut už je konec. 10 out of 10. Fun guaranteed.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • nedostatečné vysvětlení gramatiky
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Nepříliš obtížný předmět
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Oceňuji rodilého mluvčího, který je navíc celkem fajn a hodiny jsou i zábavné.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Příjemná odpočinková hodina, při které se lze něco přiučit a tu a tam se i zasmát.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Rozhodně větší pohoda, než mírně pokročilá angličtina, alespoň co se nároků týče.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • akademická angličtina
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Klasicky - kreditové ohodnocení neodpovídá požadavkům, studentů je ve třídě moc, jediná záchrana předmětu je Clark
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Myslím si, že za 110 minut za týden se nelze naučit ani dostatečně prohloubit znalosti cizího jazyku.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Vraj academic english.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
N :  Oznámkujte předmět [27]

Průměr odpovědi: 1.89

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [9]: 1 (výborně)
  • 2 : 44 % [12]: 2
  • 3 : 22 % [6]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [27]

Průměr odpovědi: 1.43

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 3 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 48 % [13]: ano
  • 3 : 37 % [10]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká