Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Clarke Dunstan Bc. - [04AP1] Angličtina P1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 24 / 76
  • Procento hodnotících: 31 %
Celkové hodnocení [24]
1:
50 % [12]
2:
29 % [7]
3:
20 % [5]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [24]
1:
50 % [12]
2:
29 % [7]
3:
20 % [5]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.71

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [11]
    • He is British. Merely listening to him refreshes your English skills.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Je milý.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Je stále happy.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Kreatívne metódy a postupy pri vyučovaní anglického jazyka, napr: zapojenie študentov do debaty (aj medzi sebou), niektoré zaujímavé úlohy, ...
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Uvolněný přístup ke studentům, dostatek příležitostí k aktivnímu zapojení se do diskuze. Možnost zpracovat si domácí úkoly kdykoliv v průběhu roku.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Cvičení mě bavila. Gramatika vysvětlena dobře.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • interakce se studenty
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Projev, energii.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Určitě není lehké vyučovat jazyk pro tolik lidí najednou. Pan Dunstan se snaží vést hodiny asi tak nejlépe, jak to podmínky umožňují.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Velmi energický, pozitivní a veselý! Materiál vykládá velmi srozumitelně, vždy odpoví na otázku a přijme Vaši variantu nebo odpověď. Nudu mít nebudete.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Prednášajúci rád vtipkuje a prednáša štýlom "young, wild and free" avšak nie vždy to vedie k tomu, aby sa študenti niečo reálne naučili.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [9]
    • He doesn"t strike me as a born teacher. His behaviour is very friendly and casual but he often seems to fail to attract our attention. Maybe the exercises are a little too boring. All those articles we are supposed to skim and read on our own really slow down the lesson. Maybe including more videos on each topic would help. Maybe diversifying the activities and discussions, making it more interactive in different ways than just "discuss it in pairs". Oh, and it would certainly help to learn how to use computers and projectors and have the lessons more prepared in this respect.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Mít větší pořádek v tom, kdo tam chodí a kdo ne, kdo odevzdával úkol a kdo ne. Letos pár lidí (nejspíš) nedostalo zápočet, protože tam Dunstan měl napsáno, že tam mockrát chyběli. Přitom my víme, že to tak nebylo...
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • mohlo by sa zaviesť prezentovanie referátov na hodine
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nějak lépe ten předmět koncipovat. Mám pocit, že takhle to nikomu nic nedává.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Organizace hodin i struktura domácí práce mi vyhovují.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Budu asi za tenhle komentář neoblíbená, ale co dělala hodina na předložky umístění na pokročilé angličtině? Celkově mi úroveň přišla dost podceněná (a hodnocení esejů oproti tomu trochu moc příšné). Za velkou křivdu, které jsem neodpustila do konce semestru, považuju vypuštění hodiny na matematické pojmy a nahrazení výše zmíněnými předložkami. Celkově mi přijde nevyrovnané, že například na DIM3 se po nás chce práce s odborným matematickým textem (kde, i když svou angličtinu považuji za dobrou, jsem měla docela problémy) a angličtina, kde by byla možnost se aspoň seznámit se slovníkem v odborném jazyce používaným (který se pochopitelně a oprávněně na střední neučí), se promrhá. Zároveň by to chtělo promíchat metody na práci s materiály, systém "rozdělte se do skupin po třech a řekněte si, co jste právě četli" začne i ty aktivní docela brzo nudit.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Celkem vysoké nároky na studenty
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Nothing.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Metoda "talk in pairs" a "compare your answers" asi nikoho nebaví
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
    • I can"t get my head around the strict semestre division. Maybe there could be a chance to pass the exam directly even for those of us, who had not decided to invest in language certificates, yet might possess sufficient skills and abilities.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Skvělý působ jak si doplnit většinu zásadních znalostí o strukturování oficiálních písemností i akademické slovní zásoby.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Na první přednášce se psal rozřazovací test. Obecně se dá říct, že se nic moc nového nenaučíte. Buď to už všechno znáte, nebo ne. Pokud ano, tak se nemáte co učit, pokud ne, tak se to stejně nenaučíte. Pro napsání zápočtového testu pak stačí opravdu poctivě udělat úkoly a vědět, na co si dát pozor při psaní eseje.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Semináře probíhají tak, že každý je zapojen do práce, ale současně relaxuje a odpočívá. Semináře byly velmi interaktivní a zajímavé. Na každou otázku každý měl právo říct svůj názor, občas docházelo i k diskuzi. Fun guaranteed.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Chcelo by to viac academic english a jej používania, namiesto nezmyselných gramatických cičení viac písania atď.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [24]

Průměr odpovědi: 1.71

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [12]: 1
  • 2 : 29 % [7]: 2
  • 3 : 20 % [5]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [24]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 29 % [7]: obtížný
  • 3 : 50 % [12]: středně obtížný
  • 4 : 12 % [3]: lehký
  • 5 : 8 % [2]: velmi lehký