[04AP3] Angličtina P3
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 15 / 81
- Procento hodnotících: 18 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 81 studentů.
- Ukončilo předmět: 76 studentů.
- Průchodnost: 93 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [13]
-
Good stuff.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
mr. Clarke should have wider spectrum of marks than from B to Cstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Tento předmět se nedá učit v takovém počtu lidí. Jinak by byl i užitečný.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Akademická angličtina je samozřejmě ve věděcké sféře nezbytná, proto předmět doceňuji.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Bylo by lepsi vzit vyucovani vic jazykove a mene faktickystudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Celkově by měl být anglický jazyk jedním z nejdůležitějších předmětů, tím spíš na technické vysoké škole. Je dobré, že předmět je povinný a má celkem 3 semestry, ale nebál bych se mu přidat semestrů více. V tom ale hlavní problém není. Předmět je vyučován trochu lajdácky a domácí úkoly lze velmi jednoduše opsat nebo vůbec nedělat. Pomohlo by přibrat další vyučující, kteří by nebyli tak časově vytížení a výuka by tak mohla být daleko přínosnější a náročnější.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Nutné zlo. Tento předmět mé rozhledy a vědění nijak nerozšířil, mám akorát o jednu hezkou prezentaci o BP navíc.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Pokračování akademické angličtiny, zaměřeno na prezentování.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Poslední semestr angličtinystudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Závěrečný kurz angličtiny.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Anglictina.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Dobrá nadstavba středoškolské angličtiny. Je dobře, že výuka nespočívá, jako na jiných vysokých školách, v tom, že se učí pouze slovní zásoba odborných termínů.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
stejné jako AP1 a AP2 + větší důraz na naučení se prezentovatstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [15]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 13 % [2]: 1 (výborně)
- 2 : 73 % [11]: 2
- 3 : 13 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [15]
Průměr odpovědi: 1.27
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 6 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 53 % [8]: ano
- 3 : 20 % [3]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká