Clarke Dunstan Bc. - [04AP3] Angličtina P3
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 13 / 76
- Procento hodnotících: 17 %
Celkové hodnocení [13]
1: |
|
46 % [6] |
2: |
|
30 % [4] |
3: |
|
23 % [3] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.77
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [13]
1: |
|
46 % [6] |
2: |
|
30 % [4] |
3: |
|
23 % [3] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.77
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
-
Schopnost hodnotit prezentace velmi precizně a v mnoha kategoriích. Nechápu, jak si stíhá všímat všeho najednou. Také celkovou připravenost a promyšlenost hodin.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Jeho pozitivní energiistudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Nadšení, pohodový a veselý přístup ke studentům.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Snahu o interaktivitu hodin a vysvětlovánístudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
-
Méně času na povídání mezi studenty, protože většinou stejně není konstruktivní.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
V objektivním hodnocení - obzvláště co se týče závěrečných prezentací. Některá bodová ohodnocení byla opravdu nevyrovnaná.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zapsat více svých vyřčených gramatických pouček na tabuli/prezentaci.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
hodnocení prezentací k zápočtu bylo dle mne dost neobjektivní. Lidi co šli na začátku měli evidentně těžší pozici co se týče nároků.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
-
Moc lidí, což velmi snižuje úroveň.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Část zápočtového testu (esej) se počítá ke zkoušce. Není nijak zvlášť těžký, stačí se naučit slovíčka a fráze z domácích úkolů.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Hodilo by se, kdyby byly k dispozici lepší studijní materiály. Momentálně jsou to okopírované stránky z nějaké učebnice, vždy jen k omezenému tématu v AJ. Dále během hodiny je velmi těžké udělat si kvalitní poznámky - vyučující občas něco napíše do notebooku na projektor, ale jsou to vždy takové výkřiky do tmy.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
na zápočet je potřeba napsat test a odprezentovat prezentaci, ke konečné známce to má váhu půl na půl.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [13]
Průměr odpovědi: 1.77
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 46 % [6]: 1
- 2 : 30 % [4]: 2
- 3 : 23 % [3]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [13]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 92 % [12]: středně obtížný
- 4 : 7 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký