Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Clarke Dunstan Bc. - [04AP3] Angličtina P3

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 13 / 76
  • Procento hodnotících: 17 %
Celkové hodnocení [13]
1:
46 % [6]
2:
30 % [4]
3:
23 % [3]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.77

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [13]
1:
46 % [6]
2:
30 % [4]
3:
23 % [3]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.77

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
    • Schopnost hodnotit prezentace velmi precizně a v mnoha kategoriích. Nechápu, jak si stíhá všímat všeho najednou. Také celkovou připravenost a promyšlenost hodin.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Jeho pozitivní energii
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Nadšení, pohodový a veselý přístup ke studentům.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Snahu o interaktivitu hodin a vysvětlování
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
    • Méně času na povídání mezi studenty, protože většinou stejně není konstruktivní.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • V objektivním hodnocení - obzvláště co se týče závěrečných prezentací. Některá bodová ohodnocení byla opravdu nevyrovnaná.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zapsat více svých vyřčených gramatických pouček na tabuli/prezentaci.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • hodnocení prezentací k zápočtu bylo dle mne dost neobjektivní. Lidi co šli na začátku měli evidentně těžší pozici co se týče nároků.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
    • Moc lidí, což velmi snižuje úroveň.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Část zápočtového testu (esej) se počítá ke zkoušce. Není nijak zvlášť těžký, stačí se naučit slovíčka a fráze z domácích úkolů.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Hodilo by se, kdyby byly k dispozici lepší studijní materiály. Momentálně jsou to okopírované stránky z nějaké učebnice, vždy jen k omezenému tématu v AJ. Dále během hodiny je velmi těžké udělat si kvalitní poznámky - vyučující občas něco napíše do notebooku na projektor, ale jsou to vždy takové výkřiky do tmy.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • na zápočet je potřeba napsat test a odprezentovat prezentaci, ke konečné známce to má váhu půl na půl.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [13]

Průměr odpovědi: 1.77

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 46 % [6]: 1
  • 2 : 30 % [4]: 2
  • 3 : 23 % [3]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [13]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 92 % [12]: středně obtížný
  • 4 : 7 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký