Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[11SUPR] Supravodivost a fyzika nízkých teplot

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 8
  • Procento hodnotících: 50 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 8 studentů.
  • Ukončilo předmět: 7 studentů.
  • Průchodnost: 87 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [4]
    • Na Supravodivost a fyziku nízkých teplot jsem šla pod příslibem nové, úžasné fyziky, magického kapalného helia a vzrušujícího překotného vývoje. Má naivní očekávání byla uvedena na pravou míru. Nová, úžasná fyzika znamenala to, že jsem se musela doučit jistou část elektroniky (co je zakázaný pás, mi do té doby na Jaderce nikdo nevysvětlil). Magické helium jsem viděla leda na videu, i když poslední hodina obnášela experimenty s kapalným dusíkem, což bylo stejně napínavé. Překotný vývoj se promítl do toho, že v první části přednášek se neustále mluvilo o Nobelových cenách a v druhé části byla mým hlavním materiálem na zkoušku skripta z roku 1987. Předmět však dohromady splnil má očekávání - nyní vím o fyzice nízkých teplot nepoměrně více než předtím.
      studijní průměr: neuveden
    • Předmět se zabývá fyzikou různých jevů pozorovaných při nízkých teplotách (jednotky až desítky K). Zahrnuje dosahování těchto teplot a vlastnosti chladiv (především kapalné helium), supravodiče včetně úvodu do teorie (fenomenologický i kvantový přístup), SQUIDy a na závěr mesoskopické systémy,, kde jsou pozorovány kvantové jevy.
      studijní průměr: neuveden
    • Základní přehled fyzky nízkých teplot a supravodivosti. Fenomenologický popis jevů při nízkých teplotách, úvod do teoretického popisu supravodivosti. Dva vyučující. Čyřhodinovka
      studijní průměr: neuveden
    • půl napůl klasická a kvantová teorie supravodivosti, spojená se zajímavými aplikačními aspekty
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
N :  Oznámkujte předmět [4]

Průměr odpovědi: 1.75

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: 1 (výborně)
  • 2 : 75 % [3]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [4]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [4]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká