Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Janů Zdeněk RNDr. CSc. - [11SUPR] Supravodivost a fyzika nízkých teplot

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
33 % [1]
2:
33 % [1]
3:
33 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [2]
1:
50 % [1]
2:
0 % [0]
3:
50 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [1]
1:
0 % [0]
2:
100 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Přednášky se docela kryjí se skripty, takže tam šla dobře dostudovat teorie. Přednášky byly hlavně přínosné z hlediska příkladů využití a experimentů a schematických obrázků a pohledů na teorii.
      studijní průměr: neuveden
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • že dělal zhruba po hodině krátké přestávky, prezentace byly pro přednášku pěkně zpracované. Jako studijní materiál však nebyly postačující
      studijní průměr: neuveden
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Bylo by hezké, kdyby prezentace (které jsme pak používali jako jeden z materiálů na zkoušku) byly více propracované a jasnější. Často člověk nevěděl, co má dlouhý výčet pojmů znamenat.
      studijní průměr: neuveden
    • Volba prezentace má tu nevýhodu, že studenti jsou při výkladu zcela pasivní a proto si toho odnesou výrazně méně. Bylo by vhodné je více zapojit
      studijní průměr: neuveden
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
    • Skripta + prezentace (na Janů) + vlastní poznámky (na pozdější část Ledinského)
      studijní průměr: neuveden
    • Vlastní zápisky, pokud byly (z přednášek Zdeňka Janů nebyly), pak prastará skripta, prezentace štědře poskytnutá Janů, a když vše ostatní selhalo, internet .
      studijní průměr: neuveden
    • také vlastní zápisky, Kittel - UFPL,
      studijní průměr: neuveden
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • Zkoušeli Janů i Ledinský, každý svou část. Nebyla nutná složitá odvození, především důležité závěry a principy. U Ledinského bylo také důležité dobře rozumět probraným experimentům a mít představu o důležitých teplotních bodech.
      studijní průměr: neuveden
    • Zkouška byla pouze ústní. Předem jsme se všichni zapsaní shodli na jednom termínu, takže přišli i oba přednášející. Každý nám zadal několik otázek (v případě Ledinského také tzv. rozstřel - otázky jako teplota varu helia 3 a 4) a každý zvlášť nás poté vyzkoušel. Nebyly vyžadovány velké detaily, když student nevěděl, zkoušející mu to vysvětlil.
      studijní průměr: neuveden
    • zkoušeli oba vyučující, oběma stačilo základní porozumění definicím a souvislostem
      studijní průměr: neuveden
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Ukazoval plno příkladů z praxe a konkrétní využití zajímavých jevů. Teorii se snažil navázat na předchozí kurzy.
      studijní průměr: neuveden
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Některé prezentace obsahovaly příliš mnoho informací najednou a občas bylo těžké v nich najít jasnou strukturu a pochopit, co je to podstatné.
      studijní průměr: neuveden
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • cvičení nebyla
      studijní průměr: neuveden
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 16 % [1]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 16 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [3]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [1]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 100 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [2]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 50 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 50 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 50 % [1]: velmi lehký