Janů Zdeněk RNDr. CSc. - [11SUPR] Supravodivost a fyzika nízkých teplot
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [3]
1: |
|
33 % [1] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
33 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [2]
1: |
|
50 % [1] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
50 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [1]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
100 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.70
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Přednášky se docela kryjí se skripty, takže tam šla dobře dostudovat teorie. Přednášky byly hlavně přínosné z hlediska příkladů využití a experimentů a schematických obrázků a pohledů na teorii.studijní průměr: neuveden
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
že dělal zhruba po hodině krátké přestávky, prezentace byly pro přednášku pěkně zpracované. Jako studijní materiál však nebyly postačujícístudijní průměr: neuveden
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Bylo by hezké, kdyby prezentace (které jsme pak používali jako jeden z materiálů na zkoušku) byly více propracované a jasnější. Často člověk nevěděl, co má dlouhý výčet pojmů znamenat.studijní průměr: neuveden
-
Volba prezentace má tu nevýhodu, že studenti jsou při výkladu zcela pasivní a proto si toho odnesou výrazně méně. Bylo by vhodné je více zapojitstudijní průměr: neuveden
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
-
Skripta + prezentace (na Janů) + vlastní poznámky (na pozdější část Ledinského)studijní průměr: neuveden
-
Vlastní zápisky, pokud byly (z přednášek Zdeňka Janů nebyly), pak prastará skripta, prezentace štědře poskytnutá Janů, a když vše ostatní selhalo, internet .studijní průměr: neuveden
-
také vlastní zápisky, Kittel - UFPL,studijní průměr: neuveden
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
-
Zkoušeli Janů i Ledinský, každý svou část. Nebyla nutná složitá odvození, především důležité závěry a principy. U Ledinského bylo také důležité dobře rozumět probraným experimentům a mít představu o důležitých teplotních bodech.studijní průměr: neuveden
-
Zkouška byla pouze ústní. Předem jsme se všichni zapsaní shodli na jednom termínu, takže přišli i oba přednášející. Každý nám zadal několik otázek (v případě Ledinského také tzv. rozstřel - otázky jako teplota varu helia 3 a 4) a každý zvlášť nás poté vyzkoušel. Nebyly vyžadovány velké detaily, když student nevěděl, zkoušející mu to vysvětlil.studijní průměr: neuveden
-
zkoušeli oba vyučující, oběma stačilo základní porozumění definicím a souvislostemstudijní průměr: neuveden
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
-
Ukazoval plno příkladů z praxe a konkrétní využití zajímavých jevů. Teorii se snažil navázat na předchozí kurzy.studijní průměr: neuveden
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Některé prezentace obsahovaly příliš mnoho informací najednou a občas bylo těžké v nich najít jasnou strukturu a pochopit, co je to podstatné.studijní průměr: neuveden
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
cvičení nebylastudijní průměr: neuveden
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [1]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
- 2 : 16 % [1]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 16 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [3]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [1]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
- 2 : 100 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [2]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 50 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 50 % [1]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 50 % [1]: velmi lehký