Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[12DRP] Diferenciální rovnice na počítači

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 19
  • Procento hodnotících: 26 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 19 studentů.
  • Ukončilo předmět: 10 studentů.
  • Průchodnost: 52 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [5]
    • Důležitý a pěkný předmět o numerickém řešení ODR/PDR na počítači. Přednášky jsou doplněny o mnoho skriptů v MAPLE a simulačních kódů v MATLABU, které se upravují dle pokynů. Na konci semestru se píše test a ve zkouškovém se odevzdává menší zápočtová úloha a teprve potom se domlouvá zkouška, takže kredity to nejsou zadarmo, ale nic z toho není nijak extrémně obtížné.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Velmi dobrý předmět, který konečně prakticky aplikuje znalosti z numerické matematiky. Teroretický výklad je sice součástí výkladu, ale není jeho nejsilnější stránkou, protože postrádá trochu té rigoróznosti a je veden intuicí, kterou člověk tak rychle nezíská. Ukončení předmětu se sestává z testu uprostřed semestru, docházky, zápočtového projektu (na vlastní nebo danné téma) a teoretické ústní zkoušky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Prakticky se zde procvičí znalosti z NUM2 a nematematicky se rozšíří nějaké další znalosti o numerickém řešení dif. rovnic.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Výuka neprobíhá standardním matematickým způsobem (věty se zásadně nedokazují atp.), ale i tak se dá dozvědět poměrně hodně zajímavých věcí.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • základní předmět pro diferenční schémata, maple a matlab
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
N :  Oznámkujte předmět [5]

Průměr odpovědi: 2.20

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: 1 (výborně)
  • 2 : 40 % [2]: 2
  • 3 : 40 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [5]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [5]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká