Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Liska Richard prof. Ing. CSc. - [12DRP] Diferenciální rovnice na počítači

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 10
  • Procento hodnotících: 50 %
Celkové hodnocení [9]
1:
11 % [1]
2:
77 % [7]
3:
11 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [5]
1:
0 % [0]
2:
100 % [5]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [4]
1:
25 % [1]
2:
50 % [2]
3:
25 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Vše co bylo třeba procvičit bylo procvičeno, velké množství vyřešených příkladů poskytnuté vyučujícím bylo velmi užitečné pro rychlé seznámení se s novými tématy.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Řešení příkladů v Maple jistě představuje moderní přístup k výuce (obzvláště vzhledem ke standardům na FJFI), nicméně konkrétní forma spočívající v úpravě "programů" poskytnutých vyučujícím pro konkrétní příklad vedla spíše k mechanickému nahrazování proměnných a opakování příkazů, takže podstatu prováděného postupu bylo těžké postřehnout.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
    • Použil jsem pouze poskytnuté prezentace, avšak často jsem se musel odvolávat na externí zdroje, protože né všechno lze matematicky pochopit pouze z přednášek a prezentací.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Poznámky k přednáškám poskytnuté vyučujícím.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • poznámky v pdf z předmětu od prof. Lisky
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Termín zkoušky si šlo domluvit individuálně, musí se však počítat s tím, že se termín domlouvá na vícekrát a je možnost, že ho přednášející na poslední chvíli odřekne. Stejně jako na přednáškách ani na zkouškách si přednášející nepotrpí na matematické pochopení, ale spíše musí vidět, že to intuitivně chápete.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • požadovat od studentů argumentaci typu: "tak si to nakreslete a z toho to odvoďte" není šťastné
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Rozumí probírané látce
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Být více matematicky korektní, větší důraz klást na věci, které jsou důležité.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Poznámky k přednáškám ve formě PDF jsou již zašlé časem, nicméně stále obsahují mnoho chyb. Chtělo by to alespoň snahu množství chyb postupně eliminovat. Struktura přednášek prolínajících se se cvičeními mi vyhovovala, ale vadil mi přílišný důraz na naprosté základy - často se zbytečně rozpitvávaly triviální záležitosti a na zajímavosti jaksi "nezbyl čas" nebo co...
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Cvičit tak, že opravujeme kod v maplu a matlabu není úplně šťastné. Cvičení pak nejsou úplně záživná, studenti se v těchto programech stejnak nic nenaučí, pokud už neměli znalosti o jejich fungování na začátku.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 25 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 14 % [1]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 28 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 75 % [3]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [4]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 50 % [2]: 2
  • 3 : 25 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [5]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 100 % [5]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 20 % [1]: obtížný
  • 3 : 80 % [4]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký