Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[12ZEL1] Základy elektroniky 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 10 / 62
  • Procento hodnotících: 16 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 62 studentů.
  • Ukončilo předmět: 40 studentů.
  • Průchodnost: 64 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
    • dobrý předmět, člověk konečně pochopí některé věci z elektroniky a pochopí souvislosti teoretického učiva probíraného na jiných hodinách s praktickým využitím
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Předmět představuje základní principy a prvky v elektronice a zaujal mne, i když nemám odvody a proudy příliš v lásce.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Marně se snažím udělat na tento předmět názor.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Zajmavý předmět, i když pro většinu lidí asi příliš nezáživný (malá účast na přednáškách).
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Předmět byl fajn, ale časově náročný. Přednášku nedokážu vnímat tři hodiny. Ale to je subjektivní názor.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zaujímavý a určite užitočný predmet, ale trojhodinové prednášky v stredu večer boli únavné a aj keď sa človek snažil vnímať, nešlo to.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Běžný volitelný předmět bez větších nároků na studenty
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Jediná vada na kráse tohoto předmětu je, že počítá s tím, že všichni kdo tam chodí, mají aspon základní znalosti z elektroniky a obvodů.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zajímavý a potřebnýpředmět pro ti, kdo má zájem o elektroniky. Tady se jde o základních věcech a typech elektronických zařízení - diodách, tranzistorech apod.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Předmět splňoval má očekávání -> dozvěděl jsem se něco o elektronice.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
N :  Oznámkujte předmět [10]

Průměr odpovědi: 1.90

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 30 % [3]: 1 (výborně)
  • 2 : 50 % [5]: 2
  • 3 : 20 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [10]

Průměr odpovědi: 1.11

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 80 % [8]: ano
  • 3 : 10 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká