[16RFRD] Radiologická fyzika-rentgenová diagnostika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 7
- Procento hodnotících: 71 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 7 studentů.
- Ukončilo předmět: 5 studentů.
- Průchodnost: 71 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [5]
-
Základní předmět oboru - náročný, ale vzhledem k jeho významu je to plně pochopitelnéstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Vedle nukleární medicíny a terapie třetí důležitý předmět pro radiol. fyziky. Vyplatí se chodit i na přednášky, protože v prezentacích není všechno.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Velmi důlěžitý předmět. Jde se do fyzikálních detailů a to se mi líbí.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Dobře a srozumitelně koncipované přednášky. Neškodil by ovšem větší důraz na digitálních receptorech obrazu a výpočetní tomografii.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Princip fungování rentgenů, CT, kvalita obrazu...studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [5]
Průměr odpovědi: 1.60
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 40 % [2]: 1 (výborně)
- 2 : 60 % [3]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [5]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 40 % [2]: ano
- 3 : 40 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká